וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטסיבל קאן 2014: מנחם גולן ויורם גלובוס התקבלו לקטגוריה "Cannes Classics"

23.4.2014 / 16:00

הסרט "The Go-Go Boys" התקבל לקטגוריה היוקרתית המוקדשת ליצירות קולנועיות ולסרטים העוקבים אחר יוצרים אייקוניים, שהטביעו את חותמם על ענף הקולנוע הבינלאומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גו-גו. לא מה שחשבתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל קאן 2014 הופך באופן לא רשמי לחגיגת קולנוע ישראלית אמיתית. יוצרי הקולנוע מנחם גולן ויורם גלובוס יקבלו השנה בפסטיבל קאן כבוד השמור לאייקונים הגדולים של תעשיית הקולנוע, בעקבות כניסתו של הסרט התיעודי העוקב אחר סיפורם לקטגוריה "Cannes classics", כך הודיעה היום (רביעי) הנהלת הפסטיבל. "The Go-Go Boys: The Inside Story of Cannon Films", בבימויה של הילה מדליה, ובהפקתם של יריב הורוביץ (רוק בקסבה) ורועי לב, הינו סרט תיעודי המתאר את פועלם ותרומתם הרבה של מנחם גולן ויורם גלובוס לענף הקולנוע הבינלאומי, ועוקב אחר סיפורם של שני בני דודים מטבריה אשר במרדף אחר החלום האמריקאי, יצרו מעל 300 סרטים והפכו חברה קטנה לחברת הסרטים העצמאית החזקה ביותר בעולם. הסרט בוחן את מערכת היחסים המורכבת בין שתי דמויות סותרות, שכוח וחזון משולבים היו המניע להצלחתם, אך גם הביאו לפיצול בסופו של דבר.

יריב הורוביץ מסר: "הכניסה לקטגוריית "Cannes Classics " מביאה כבוד אדיר לקולנוע הישראלי. אין ספק שלגלובוס וגולן יש מקום של כבוד בהיכל התהילה של הקולנוע העולמי שכן פעילותם בענף ובעיקר בנושא מודל מימון הסרטים העצמאיים השפיע על התעשייה כולה ואפשר יצירתם של לא מעט להיטים קולנועיים". הסרט, שנמצא בשלבי עריכה סופיים יופץ בארץ בשנה הבאה ויוקרן לראשונה בפסטיבל קאן.

קטגוריית "Cannes Classics" נוסדה ב-2004 במסגרת הרשמית של הפסטיבל, ונועדה להוקיר אבני דרך קולנועיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully