וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובת ברבי תככב בתפקיד הראשי בקומדיית אקשן קולנועית חדשה

24.4.2014 / 0:40

לאחר הצלחת הסרט לגו, כעת גם בובת ברבי תזכה לסרט משלה. הסרט, שנמצא כעת בפיתוח בחברת סוני, מוגדר כ"קומדיה עכשווית שמחייה את האישיות השובבה של ברבי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא בעניין של העצמה, אבל אף פעם לא על חשבון הכיף", אומרים יוצרי הסרט על בובת הברבי./מערכת וואלה!, צילום מסך

בובת ברבי תככב בתפקיד ראשי בקומדיית אקשן קולנועית חדשה. הסרט יופק על ידי חברת הצעצועים האמריקאית הגדולה "מאטל", שמייצרת בין השאר את בובות בארבי, בשיתוף חברת סוני, וולטר פארקס ולורן מקדונלד. את התסריט תכתוב ג'ני ביקס, שהשתתפה בכתיבת סרט האנימציה "ריו 2", נטלה חלק בתסריט של "מה שבחורה רוצה", וכן כתבה והפיקה את סדרת הדרמה הקומית "מזל סרטן" ברשת שואוטיים בכיכובה של לורה ליני.

טים קילפין, סגן נשיא בכיר של מותגים עולמיים של "מאטל", צוטט בווראייטי מגדיר את התכניות לכיבוש המסך הגדול על ידי ברבי כ"קומדיה עכשיווית שמחייה את האישיות השובבה שלה". פארקס ומקדונלד מסרו בהצהרה לתקשורת כי "ברבי היא אגדה אמיתית, סמל תרבותי, שבחירות הקריירה שלה לא היו מוגבלות, בדיוק כמו ארון הבגדים שלה. היא בעניין של העצמה, אבל אף פעם לא על חשבון הכיף. אנו מקווים ללכוד את כל ההיבטים של ברבי עם דמות מודרנית שתעניין את קהל בכל הגילאים".

הסרט סביב בובת ברבי, שהפקתו אמורה להתחיל עד לסוף שנה זו, הוא שיתוף פעולה שני בין "מאטל" לסוני, שגם מפתחים סרט המבוסס על סדרת האנימציה הפופולית "הי-מן ושליטי היקום" משנות השמונים. חברת יוניברסל תכננה בעבר להפיק סרט סביב הבובה הפופולארית בשנת 2009 בהפקת לורן מארק.

בובת ברבי חגגה בחודש שעבר (מרץ) יום הולדת 55. את הרעיון לבובה הגתה רות הנדלר והיא נקראה על שם בתה, ברברה. היא נמכרה עד היום במיליארדי דולרים ברחבי העולם. בשנת 1961 החל שיווקו של קן, בן זוגה של ברבי. לאורך השנים הוטחו ביקורות רבות במעצבי דמותה של ברבי בגלל ממדי הגוף האנורקטיים שלה. בפברואר השנה הופיעה ברבי בשער גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד.

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully