וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט מד"ב בהפקה מקומית בעיצומו של קמפיין מימון

27.4.2014 / 7:41

חולים על סרטי פנטזיה? קרועים על מדע בדיוני? קבוצת היוצרים מאחורי הסרט "הרועה האחרון" פונה ללב שלכם ויתרה מכך- לארנקכם, זאת בתקווה לגייס 40 אלף שקלים לסרט חדש

קבוצת ההפקות "Evil Sun Productions" (יצרה בעבר את סרט הפנטזיה "הרועה האחרון") החלה לעבוד בחודש מרץ האחרון על הסרט הבא שלה - סרט מדע הבדיוני שזכה לשם "צלילה חופשית" ומתוכנן לצאת בעוד כשנה. את המימון לסרט הם מגייסים דרך אתר "מימונה", ולאחר שהשיגו את סכום היעד הראשון, השני והשלישי שלהם, כעת הם מנסים לקבוע לעצמם יעד רחב עוד יותר- לא פחות מ-40 אלף שקלים.

הסרט "צלילה חופשית" עוסק באחד הנושאים האהובים על קהילת המד"ב (מלבד קומיקס ועונות חדשות ל"היפה והחנון") – יקומים מקבילים ואנשים שיכולים לעבור ביניהם. במרכז הסרט דמותה של ליאור, עיתונאית צעירה שמגלה שביכולתה לעבור ליקומים מקבילים. בניגוד למה שהיינו מצפים ממנה, ליאור דווקא לא פונה ל"תא העיתונאיות" אלא מגלה את "משטרת הצלילה", שמנסה למנוע מאנשים לצלול בין היקומים ואת המחתרת שמנסה לשמור על האידיאל של צלילה חופשית. כדברי התסריטאית, רותם ברוכין, "זה סרט שכל אחד מאיתנו יכול למצוא בו בבואה של דילמות חיי היום יום שלו" .

"חשוב בעיניי מאוד לפתח את ז'אנר המדע בדיוני והפנטזיה בקולנוע הישראלי", מסר הבמאי דניאל דר. "למרות הביקוש שיש בארץ למד"ב, הקולנוע הישראלי מתעלם כמעט לחלוטין מהתחום וחבל. יש המון רעיונות מעולים שאפשר להפוך לסרטים ישראלים מצוינים".

ביקרתם ביקום מקביל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully