וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים זה שמחה: המדריך התרבותי להיריונית המתחילה

מיטל קויפמן

16.6.2014 / 8:06

קדחת ההיריונות שפשתה במדינה גרמה לנו להיזכר בכל אותם סרטים שמומלץ לראות כשרוצים להקים משפחה. קשירת חצוצרות, אגב, לוקחת פחות זמן

תינוקה של רוזמרי. imdb
בהצלחה עם זה/imdb

"ילדת הזעם"

נתחיל עם קצת קולטורה: סרט דוקומנטרי אודות השפעת טראומות על ילדים. למעשה, הטראומה כה נוראית, עד שהם גדלים להיות מפלצות לידן צ'אקי נראה כמו ברבי מאליבו.

בת', ילדה מלאכית עם עיניים כחולות ועור פורצלן תספר לכם בקור רוח מחריד שהוריה נועלים את דלת חדרה בלילות כיוון שהיא רוצה לדקור אותם ולתקוע מחטים באחיה, ג'ונתן, עד שידמם למוות. כשהיא לא מתכננת לטבוח בבני משפחתה, היא מפתחת התנהגות מינית חריגה.

למרבה הפלא, בת' גדלה להיות בחורה נורמלית לחלוטין שמנהל אורח חיים תקין. כאילו, עד שיגלו שיש לה מרתף מלא בילדים.

"כפר הארורים"

מידוויץ, יום, חוץ. כוח מסתורי מכניס עשר נשים להיריון מפתיע. קיים חשד שזה אותו הכוח שמכניס את אנסטסיה מיכאלי להיריון. תשעה חודשים מאוחר יותר יולדות הנשים תינוקות בעלי עור חיוור, שיער לבן ועיניים מטרידות.

מאותו הרגע אירועים מוזרים במיוחד מטלטלים את שלוותה של העיירה המנומנמת אך אל חשש, קירסטי אלי וכריסטופר ריב שם כדי להציל את המצב. חבל שקירסטי לא מינפה את המצב כדי להציל את הקריירה שלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"הבן הטוב"

קשה להאמין שבשנת 2014 קיימים במדינת ישראל אנשים שלא מודעים לסרט הזה בכיכובו של מקולי קולקין. בגלל אנשים כמוכם קולקין נשא שנים בתואר הילד החמוד ביותר בעולם כשלמעשה מדובר ביצור בלונדיני, מניפולטיבי וחסר מצפון. אם תרצו, ליהיא גרינר של עולם הקולנוע.

מקולי מגלם את דמותו של הנרי, ילד תמים ושובה לב שנוהג לבלות זמן רב בחברת בן דודו, מארק. בזמן שבני המשפחה עסוקים בלהיות מוקסמים מהנרי החביב, מארק רואה את מה שהם לא: הנרי פסיכופט שנהנה לראות בני אדם סובלים, בין אם מדובר בזרים ואם באחותו הקטנה.

בסוף הסרט עומדת האם בפני דילמה נוראית: האם תשליך מצוק את בנה בכורה המרושע או את בן דודו? אם אתם חושבים שיש מחסור בטוויסטים, תופתעו לקבל את אלייז'ה ווד בתפקיד מארק. כן, מקולי קולקין היה יותר גדול מאלייז'ה ווד בעבר. העובדה הזאת לבדה היא בסיס לסרט אימה שלם.

"תינוקה של רוזמרי"

תשע שנים לפני שרומן פולנסקי החל לבעול קטינות, הוא עשה סרטים מטרידים. כמה מטרידים? אישה נכנסת להיריון ומגלה שהיא נושאת את בנו של השטן, שאנס אותה בשנתה.

רוזמרי ובעלה מתכננים להביא ילד לעולם, אבל גאי הוא לא בחור שיפרה את אשתו בדרך המסורתית. אחרי לילה מסוייט מתעוררת רוזמרי ומגלה שהיא בהיריון. השכנים מתחילים לסעוד אותה בצורה אובססיבית והיא מגלה שהם מכשפים שרוקמים מזימות סביב ילדה העתידי.

למרבה הצער, גם הרופא של רוזמרי האומללה שותף לקנוניה. אחרי שהיא יולדת נאמר לה שתינוקה מת במהלך הלידה, אך היא מגלה שהוא נמצא אצל השכנים המקריפים והוא לא ילד רגיל אלא בנו של השטן. רוז, שהייתה מעורערת וחסרת אופי כל הסרט, מחליטה לדבוק בקו ולגדל את הילד כאילו היה שלה. ככה זה כשמתחתנים עם שחקנים. אמרנו שחקנים? התכוונו מוזיקאים.

"בית קברות לחיות"

"אמא אמא, הבאתי לך משהו!" אומר ילד תמים ומחבק את אמו. כמה נוח לו הילד היה מגיש לאמו פרחים או ציור כעור שצייר לה בגן. לא במקרה של ג'ייג' קריד שהורג את אמו הרבה לפני שהאחים מננדז חשבו על הרעיון.

משפחת קריד עוברת לבית חדש מאחוריו נמצא בית קברות מסתורי. ג'וד השכן מספר לאבי המשפחה כי מי שנקבר במקום חוזר לחיים, אך הופך למרושע ואכזרי. כשגייג' הקטן נדרס על ידי משאית, הכאב קשה מנשוא ואביו קובר אותו בבין הקברות המסתורי.

נקסט ת'ינג יו נואו הילד חוזר לחיים. מאורע משמח, זה פשוט שבדרך הוא פיתח חיבה לסכינים וצחקוקים מקפיאי דם. לפני שאביו הורג אותו סופית מספיק גייג' הקטן לרצוח את אמו ואת ג'וד. האב נותר עם בתו הקטנה ושק של רגשות אשמה. קצת מגיע לו. כלומר, הוא עשה טסט כשהחתול מת והתוצאות לא ממש הוכיחו את עצמן.

"חייבים לדבר על קווין"

נניח בצד את השטן, אינדיאנים, חייזרים וכל תירוץ אחר להתנהגות פסיכוטית של ילדים ונדבר על קווין. ילדים כמו קווין קיימים במציאות. הם מתהלכים בינינו כמו פצצות מתקתקות וכשהפתיל מגיע לסופו, התוצאות זוועתיות וקשות מנשוא ונפוצה בעיקר בארצות הברית, שם לבני נוער יש גישה בלתי מוגבלת לנשק.

אווה, אמו של קווין, מרגישה שמשהו לא בסדר עם בנה מאז שהיה תינוק. הוא קר, מרוחק ונוטר לה טינה ללא סיבה ברורה. בעלה טוען שהיא היסטרית והוזה דברים והיא עושה כל שביכולתה כדי להתקרב לבנה, אך ללא הועיל.

מספר ימים לפני שקווין חוגג את יום הולדתו ה-16, הוא רוצח את אביו ואחותו ומבצע טבח בתיכון בו הוא לומד. במהלך הסרט מנסה אווה להבין מה הוביל אותו לבצע את המעשה הנורא. בני נוער, הם יכולים להיות כל כך אכזריים לפעמים. גם נינה היתה אכזרית באותו ערב מהביל בניצנים. רק אומרים.

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully