וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיר, עצבני ומפוברק: השחקן ההוליוודי שיוצא נגד מבצע "צוק איתן"

השחקן טייריס גיבסון כוכב "מהיר ועצבני", העלה לעמוד הפייסבוק תמונה בה נראה צה"ל מתקיף לכאורה יעדים אזרחיים בעזה, אלא שמדובר בתמונה ישנה שבכלל צולמה באיראן

יח"צ - חד פעמי

השחקן האמריקאי טייריס גיבסון, מי ששיחק לצידה של השחקנית הישראלית גל גדות בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני", עידכן את עמוד הפייסבוק הרשמי שלו והיום (רביעי) הוא העלה אליו פוסט שלא מתעלם מן ההסלמה במצב הביטחוני במזרח התיכון והביע שאט נפש מפגישה באזרחים חפים מפשע.

השחקן טייריס גיבסון. Danny Moloshok, AP
טרם נמסרה תגובה מהקולגה גל גדות. טייריס גיבסון/AP, Danny Moloshok

את הפוסט שלו העלה גיבסון לצד תמונה בה נראה מטוס אף-15 ישראלי מפציץ שטח בנוי, אלא שהתמונה שהעלה גיבסון לפייסבוק שלו, כלל לא צולמה בעזה. מדובר בתמונה שפורסמה ברשת לפני שנתיים לפחות, או ליתר דיוק פברואר 2012, אז היא הופיעה למשל בכתבה באתר בשם "The Aviationist", בו נכתב בפירוש כי התמונה מתעדת תקיפה של צה"ל באיראן, במסגרת המלחמה בתכנית הגרעין של האחרונה. עם זאת, התמונה כפי שהיא מופיעה באתר האמור נראית "עשויה" ולאחר עבודה תחת תוכנת הפוטושופ- עובדה שלא נראה כי מעבד התמונה ניסה להסתיר.

כך או כך, התמונה שהעלה גיבסון לפייסבוק שלו היא גרסה מוגדלת של אותה תמונה שכבר פורסמה בעבר, בה אכן נראה מטוס ישראל טס מעל שטח בנוי כלשהו, אלא שגיבסון מתייחס בדבריו לתמונה כאילו צולמה בעזה במהלך ימי הלחימה האחרונים, ונראה כי הכוכב ההוליוודי לא שם לב כי מדובר בתמונה ישנה שכלל לא צולמה בעזה. עם זאת, יש לציין כי דבריו של גיבסון, אותם כתב יחד עם העלאת תמונה, אינם יוצאים נגד ישראל מפורשות, אלא מגנים התקפות של צבא מאורגן על מוקדי אוכלוסייה חפה מפשע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מצאו את הבדלים: זאת התמונה שהעלה גיבסון לעמוד הפייסבוק שלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שהעלה גיבסון לעמוד הפייסבוק שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונה המקורית שפורסמה כבר בעבר וצולמה בכלל באיראן:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שעלתה לרשת כבר לפני שנתיים וצולמה באיראן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה לא מקובל שיש מלחמה שמתנהלת בפלסטין, וילדים תמימים לצד משפחות חפות מפשע חוטפים הפצצות ונהרגים. אני לא בקטע של פוליטיקה ולא בקטע של סכסוכים מקומיים, אני בקטע של האנשים", הבהיר גיבסון את דבריו. "אני מקווה שהפוסט הזה מאיר את המצב ומסביר מה באמת קורה. הפוסט הזה נועד בכדי להתחיל תפילות ומעשים עבור שלום עולמי".

נכון לרגעי כתיבת שורות אלו, זכה הפוסט של גיבסון לכמעט 70 אף לייקים ולמעלה מ-30 אלף שיתופים. לפי שעה עדיין לא ברור אם גם הקולגה הישראלית של גיבסון, גדות, בחרה ללחוץ לייק או לשתף את הפוסט האמור, או שמא ביכרה ללבוש את חליפת הוונדר וומן שלה ולהציל את העולם ממלחמה כוללת לצד באטמן וסופרמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully