וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי נשכחים 3" דלף לאינטרנט שלושה שבועות לפני יציאתו לאקרנים

25.7.2014 / 21:26

מבוכה גדולה עבור מפיקי הסרט "בלתי נשכחים 3": עותק באיכות גבוהה מופץ באינטרנט בימים האחרונים. למעלה מ-189,000 הורדות נרשמו

האם מישהו יצפה ב"בלתי נשכחים 3" בבתי הקולנוע? זו השאלה שנשאלת היום (שישי) בתעשיית הבידור לאחר שנודע כי בוצעו למעלה מ-189 אלף הורדות של עותק באיכות גבוהה של הסרט. מדובר במכה לא קלה עבור מפיצי הסרט שכן הסרט היה אמור לצאת לאקרנים בעוד שלושה שבועות. הדלפת "בלתי נשכחים 3" מגיעה על רקע עונת קיץ חלשה בבתי הקולנוע וסביר להניח שאנשים רבים יעדיפו לצפות בסרט בחינם מאשר לשלם עבור כרטיס לקולנוע. שני הסרטים הקודמים בסדרה הכניסו למעלה מחצי מיליארד דולר.

סדרת "בלתי נשכחים" מתעדת עלילות חבורת שכירי חרב וכוללת הופעות כוכבים רבים כמו סילבסטר סטאלון, ג'ייסון סטיית'ם, ג'ט לי, קלסי גרמר, ווסלי סנייפס, מל גיבסון, הריסון פורד, דולף לונדגרן, מיקי רורק, ברוס ויליס וארנולד שוורצנגר.

זו אינה הפעם הראשונה בה תעשיית הבידור מתמודדת עם הפצה לא חוקית של סרטים בטרם הקרנתם בבתי הקולנוע. בשנת 2009 נעצר תושב ניו יורק שהעלה לאינטרנט עותק לא חוקי של הסרט "וולברין". לא ברור בשלב זה כיצד ההפצה הלא חוקית של הסרט תשפיע על הפצת הסרט בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully