וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת הבמאי של "קיל ביל"- בשנה הבאה בבתי הקולנוע

29.7.2014 / 16:08

קוונטין טרנטינו מסריט את המעריצים: חשף כי גרסת הבמאי בסדרת "להרוג את ביל", הכוללת סצנת קרב בת 30 דקות שכולה מאויירת באנימה, תוקרן בבתי הקולנוע בשנה הבאה

איתנים בעורף, קוונטין טרנטינו בחזית: במאי הקולנוע הודיע כי הסרט הבא בסדרת בסרטי "להרוג את ביל" יעלה למסכי הקולנוע "מתישהו במהלך 2015", כך שלמעריצים האדוקים יש בהחלט למה לצפות.

הסרט הנוסף נקרא "Kill Bill: The Whole Bloody Affair" והוא מעין גרסת במאי ארוכה לשני הסרטים המוצלחים בסדרת "להרוג את ביל". כמיטב המסורת, גרסת הבמאי אמורה לכלול סצנות שלא נכנסו לשני הסרטים הראשונים וכן סיקוונס בן 30 דקות של אנימה. הסרט הוקרן לראשונה בשנת 2011 בבית קולנוע בלוס אנג'לס, אך זו היתה הקרנה פעמית. כעת כאמור, נראה כי לחובבי הדם והיזע יש בהחלט למה לחכות.

במסגרת פאנל בהשתתפותו בפסטיבל קומיק-קון, התייחס טרנטינו לנושא בתשובה טרנטינואית אופיינית: "כשכתבתי את 'להרוג את ביל' הוא היה אמור להיות סרט אחד, וכתבתי לו סצנת אנימה ארוכה. בסרט אפשר לראות את או-רן הורגת את הבוס שלה אבל היה שם גם בחור עם שיער ארוך, ובסצנה היא נלחמת גם בו. הסטודיו שעבדתי איתו לא יכול היה לסיים בזמן את העבודה, וגם אמרו לי שאי אפשר לכלול בסרט הזה סצנה של חצי שעה של אנימה. אמרתי אוקיי. זה היה החלק האהוב עלי, אבל חלק שגם יכולנו לוותר עליו. כשהם שמעו שאנחנו חוזרים עם הסרט הזה, עדיין היה להם את התסריט של הסצנה הקודמת והם פשוט הכינו אותה. זה ממש נהדר. בכל מקרה, אנחנו ממש חושבים לצאת עם זה עכשיו, לא לפני סוף השנה הנוכחית, אבל בטח במהלך השנה הבאה, במסגרת של כמה הקרנות מצומצמות".

בינתיים, טרנטינו לא נח על זרי הדפנה וממשיך לעבוד על סרטו "The Hateful Eight" לאחר שהודיע על ביטול הפקתו וחזר בו. הסרט עתיד להצטלם בשנה הבאה.

לא יכולים לחכות?! ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully