וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גל גדות חלשה מדי עבור תפקיד וונדר וומן"

11.8.2014 / 15:09

רונדה ראוזי, חברתה של גל גדות לקאסט "מהיר ועצבני 7", חשפה בווידוי מפתיע מה דעתה על ליהוקה של גדות לתפקיד וונדר וומן. אוק-וורד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חזקה מספיק? גדות כוונדר וומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מישהו יודע איך מאייתים קאט-פייט? המתאבקת והשחקנית רונדה ראוזי, שמככבת בסרט "בלתי נשכחים 3" ותשתתף בעתיד בסרט "מהיר עצבני 7", חשפה מה דעתה על ליהוקה של גל גדות לתפקיד וונדר וומן.

"אני הייתי צריכה להיות וונדר וומן", אמרה ראוזי בריאיון טלפוני ל-"Tommy Toe Hold Show". "הבחורה הזאת (גדות) לא יכולה להרים משקולת של קילוגרם אחד. מה כל כך מופלא בה? אני לא מבינה". בשלב זה לא ברור האם ראוזי התלוצצה או שמא התכוונה לכך ברצינות. כך או כך, גדות וראוזי צפויות להופיע ביחד ב"מהיר ועצבני 7".

כזכור, לאחר שהוכרז ליהוקה של גדות לסרט, זכתה גדות לביקורות רבות מצד מעריצי הקומיקס שטענו כי גדות רזה מדי עבור התפקיד. תפקיד וונדר וומן הוא זינוק משמעותי בקריירה של גדות, שכבר כיכבה בסדרת סרטי "מהיר ועצבני" וכן בסרטים "דייט לילי" ו"בין יום ולילה". "באטמן נגד סופרמן" הוא כבר עכשיו אחד הסרטים הכי מדוברים של השנים הקרובות. את הסרט, שייצא בשנת 2016 ושמאחד בין שני הזכיונות המרכזיים של חברת הקומיקס די.סי, יביים זאק סניידר, שביים לאחרונה את "איש הפלדה" – הריבוט האחרון בסדרת סופרמן – ומשם ייקח איתו אל הסרט החדש גם את הכוכב הראשי הנרי קאביל. הסרט עורר סערה גדולה כאשר דווח כי את תפקיד באטמן בסרט יגלם לא אחר מאשר זוכה האוסקר הטרי, בן אפלק – ליהוק שהתקבל בזעם בקרב המעריצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully