וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם הגון" ו"ערבים רוקדים" התקבלו לפסטיבל טלורייד

28.8.2014 / 17:20

גאווה ישראלית: "ערבים רוקדים" העלילתי ו"אדם הגון" התיעודי התקבלו לפסטיבל טלורייד, מהיוקרתיים באירועי הקולנוע העולמיים שהקרנה בו משפרת את סיכויי הסרטים המוצגים בעונת הפרסים ההוליוודית

יח"צ - חד פעמי

הישג נוסף ויוקרתי במיוחד לקולנוע הישראלי בזירה הבינלאומית: "ערבים רוקדים" העלילתי ו"אדם הגון" התיעודי תוצרת הארץ התקבלו לפסטיבל טלורייד, מהיוקרתיים באירועי הקולנוע העולמיים ולבטח הסלקטיביים שבהם, שהקרנה בו משפרת מאוד את סיכויי הסרטים המוצגים בעונת הפרסים ההוליוודית.

הפסטיבל שבקולרדו ייפתח כבר מחר, ובהתאם למנהגיו המסורתיים המוזרים למדי, הכריז על הרפרטואר המלא שלו רק היום. התפריט כולל כמה מן השמות הבולטים של העונה, למשל "פוקסקצ'ר" עם הפייבוריט הנוכחי לאוסקר סטיב קארל, "מר טרנר" בכיכובו של המתחרה העיקרי שלו כרגע, טימותי ספאל, "בירדמן" של אלחנדרו גונזלס איניאריטו שבדיוק זכה לשבחים רבים לאחר הבכורה העולמית שלו בפסטיבל ונציה, ועוד ועוד. לחבורה המכובדת הזו מצטרפים גם "אדם הגון", מסמך דוקו החושף לראשונה את מכתביו הסודיים של הימלר, ו"ערבים רוקדים", העיבוד של ערן ריקליס לספרו של סייד קשוע, בהשתתפות מיכאל מושונוב, יעל אבקסיס, תאופיק ברהום ואחרים.

כמו רוב הסרטים בטלורייד, שני הנציגים הישראלים מגיעים אליו לאחר שכבר עשו את הבכורה העולמית שלהם בפסטיבל אחר – במקרה של "אדם הגון" זה היה בפסטיבל ברלין, במקרה של "ערבים רוקדים", בלוקרנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully