וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם השנה: ריאיון עם פטרישיה ארקט

לרגל הקאמבק המזהיר שלה ב"התבגרות" המהולל, השחקנית פטרישיה ארקט מודה שתדקור כל מי שרק יאיים לפגוע בבנה, ומגלה את דעתה על כוחן של ירושלים ושל אמהות יהודיות

כתב: אבנר שביט ספק: יח"צ

השחקנית האמריקאית פטרישיה ארקט פרצה לראשונה לתודעה כבר בגיל 19, עת כיכבה בשנת 1987 בפרק השלישי של "סיוט ברחוב אלם". שש שנים לאחר מכן כבר הפכה לכוכבת של ממש הודות לתפקידה הבלתי נשכח ב"רומן על אמת", ובהמשך שנות התשעים שיתפה פעולה גם עם טים ברטון ("אד ווד"), דיוויד לינץ' ("כביש אבוד") ובמאים מובילים אחרים.

בעשור וחצי האחרונים, לעומת זאת, ארקט נעלמה קצת, אך עכשיו היא חוזרת ובגדול עם הופעתה ב"התבגרות", סרטו המדובר של ריצ'רד לינקלייטר שצולם במשך 12 שנה ועם אותם שחקנים. זאת, בניסיון להעביר בכלים עלילתיים את סיפורה של משפחה טקסנית מן השורה, בה מגלמת השחקנית את דמותה של האם. הסרט, שעלה לאקרנים בארץ בסוף השבוע שעבר, הוגדר בידי המבקרים ברחבי העולם כאחת היצירות הקולנועיות הגדולות של השנים האחרונות, והוא צפוי לככב בעונת הפרסים הקרובה - כולל, כמובן, עם מועמדויות לכוכבת המתמקבקת.

הקרנת הבכורה האירופאית של "התבגרות" התקיימה בפברואר האחרון במסגרת פסטיבל ברלין. מיד לאחר פרמיירה זו נפגשה ארקט לשיחה עם וואלה! תרבות, בה גילתה מה היתה עושה למי שהיה מעז לאיים על בנה, התוודתה על התגובה הדרמטית שלה כשאותו בן עזב לקולג', וחשפה כיצד היותה בת לאם יהודיה ואב מוסלמי השפיעה על ביקורה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully