וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "מיתה טובה" זכה בפרס חביב הקהל ובפרס ההומניטרי בפסטיבל ונציה

5.9.2014 / 18:40

הסרט "מיתה טובה" זכה בפרס חביב הקהל ובפרס ההומניטרי בפסטיבל ונציה. השחקן הראשי, זאב רווח, אמר לוואלה! תרבות: "אני שמח שבתקופה כזאת מתייחסים בחו"ל גם בצורה חיובית לישראל"

יח"צ - חד פעמי

הסרט "מיתה טובה" זכה בפרס חביב הקהל ובפרס ההומניטרי בפסטיבל ונציה. "אני נרגש מאוד", אמר לפני זמן קצר לוואלה! תרבות השחקן הראשי של הסרט, זאב רווח. "כשהייתי בהקרנה בונציה וראיתי את האהבה של הקהל התרגשתי כישראלי. הרגשתי שאני גאה להיות ישראלי. ואני גאה גם בבמאים של הסרט ובשחקנים שהשתתפו בו. אני שמח שבתקופה כזאת מתייחסים בחו"ל גם בצורה חיובית לישראל". ואילו השחקנית הראשית, לבנה פינקלשטיין, מסרה: "זה חלום שהתגשם, להיות באירוע כמו פסטיבל ונציה עם הסרט 'מיתה טובה' ולקבל בשורה כל כך משמחת רגע לפני השבת".

הסרט "מיתה טובה" הוא קומדיה שחורה, שנכתבה ובויימה על ידי שרון מימון וטל גרניט. הוא עוסק בפרידה ובחברות, ובמרכזו קבוצה של חברים בדיור מוגן בירושלים. אחד מהם הוא יחזקאל (זאב רווח) שבונה מכשיר להמתת חסד עצמית, כדי לעזור לחברם החולה. כשהשמועה על המכשיר מתפשטת, מגיעות לחבורה בקשות נוספות לעזרה. בנוסף לרווח, בסרט משחקים לבנה פינקלשטיין, אילן דר, עליזה רוזן, רפי תבור, שמואל וולף ורות גלר.

הסרט הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל ונציה בסוף השבוע שעבר, במסגרת Venice Days, זכה לביקורות משבחות רבות, ומחר (שבת) יוקרן גם הסרט במסגרת פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בטורנטו. הסרט מוביל במספר המועמדויות לטקס פרסי אופיר 2014, עם לא פחות מ-14 מועמדויות, בהן לסרט הטוב ביותר, לבימוי, לשחקן הראשי, לשחקנית הראשית, לתסריט ולמוזיקה. הוא ייצא לאקרנים בישראל ב- 10 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully