וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את לי לילה" זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל חיפה

18.10.2014 / 19:41

סרטו של אסף קורמן קטף שלושה פרסים בטקס הנעילה של פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-30 בחיפה: פרס הסרט העלילתי הטוב ביותר, פרס התסריט הטוב ביותר ופרס על הישג אמנותי

יח"צ - חד פעמי

ערב גדול לאסף קורמן ולסרטו "את לי לילה" שקטף שלושה פרסים בטקס הנעילה של פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-30 בחיפה. "את לי לילה" זכה בפרס הסרט העלילתי הטוב ביותר (ע"ס מאה אלף ש"ח. מוענק ע"י קרן תרבות חיפה), פרס התסריט הטוב ביותר (הוענק ללירון בן שלוש, 8,000 ש"ח) ופרס על הישג אמנותי במסגרת תחרות פדאורה.

"את לי לילה" מביא את סיפורה של חלי המקדישה את חייה לטיפול באחותה גבי הסובלת מפיגור שכלי. כשנכפה עליה להעביר את גבי למעון, נפער חלל שמאפשר את כניסתו של גבר לחייה, אבל הקשר המורכב עם האחות יוצר משולש חולני. מנימוקי השופטים: "הסרט נטווה בעדינות עם דקויות רבות אודות דיוקן רגיש של מערכת יחסים מורכבת ביותר".

זוכים נוספים שהוכרזו הערב: הסרט "עמק" זכה בפרס לסרט ביכורים עלילתי ע"ש ענת פרחי ז"ל, בסך 30,000 ש"ח, פרס השחקנית בסרט עלילתי בסך 10,000 ש"ח הוענק לשחקנית לבנה פינקלשטיין על משחקה בסרט "מיתה טובה", פרס השחקן בסרט עלילתי בסך 10,000 ש"ח הוענק לשחקן נוה צור על משחקו בסרט "עמק".

במסגרת התחרות התיעודית הסרט "פתלתל" זכה בפרס לסרט תיעודי ישראלי ע"ש רוזליה כץ ז"ל, בסך 30,000 ש"ח וציון לשבח הוענק לסרט התיעודי "מול התוהו שבה" שביים יעקב ינאי ליין.

בתחרות 59 SECONDS לסרטי מובייל שיזמו אלון דאום ודורון ויצמן מחברת SO CREATIVE בחסות אורנג' זכה הסרט "דקה אחת ממך" של היוצר אריאל כהן בפרס השופטים בסך 10,000 ש"ח. בפרס חביב הקהל מטעם חברת אורנג' זכה הסרט "DOWN THE DRAIN" של היוצרים ליאור עילם וליאור מנלה שזכו במכשיר אייפון 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully