וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: בראד פיט מביס את בן אפלק

19.10.2014 / 0:00

שלטון היחיד של "נעלמת" ובן אפלק מסתיים עם הגעתם של בראד פיט והטנק בסרט החדש "זעם" ועדיין, "נעלמת" לא אמר את המילה האחרונה. דורון פישלר מסכם סופ"ש של הכנסות

יח"צ - חד פעמי

אחרי שבועיים של "נעלמת" בפסגה, יש השבוע סרט חדש במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות האמריקאית: "זעם", סרטו של דייויד אייר, בכיכובם של בראד פיט וטנק. זאת הפעם השנייה שבה בראד פיט מנהיג חבורה של לוחמים אמריקאיים באירופה במלחמת העולם השנייה: הוא כבר עשה זאת ב"ממזרים חסרי כבוד". "זעם" לא יגיע לאותם הישגים כמו "ממזרים", אבל הפתיחה שלו מכובדת: כ-25 מיליון דולר לאורך סוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע. גם מצד הביקורות התגובות חיוביות, אם כי לא משתפכות. אין ספק שהסרט יוצר רושם טוב יותר מסרטו הקודם של אייר שיצא השנה – "חבלה", סרט האקשן הביזארי והכושל עם ארנולד שוורצנגר.

"נעלמת" ירד אמנם למקום השני, אבל לגמרי לא נעלם. הירידה בהכנסות הסרט משבוע לשבוע ממשיכה להיות איטית: השבוע הוא הכניס כ-18 מיליון דולר, והגיע להכנסות כוללות בארצות הברית בלבד של כ-107 מיליון דולר – ודרכו בקולנוע עוד רחוקה מלהסתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלך החדש בעיר. בראד פיט ב"זעם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

החצי הראשון של השנה היה שומם למדי בכל הנוגע לסרטי אנימציה, אבל חודשי הסתיו מביאים איתם שיפור עצום במצב. אחרי "הקופסונים" המצוין, השבוע יצא לאקרנים בארצות הברית "The Book of Life", סרט אנימציה ממוחשבת בהפקת גיירמו דל טורו, המתהדר באנימציה ייחודית, צבעונית ומרהיבה, ועלילה שמזכירה את "חתונת הרפאים" – ונעה בין עולם החיים ועולם המתים - מקבל גם הוא תגובות טובות. הסרט הגיע למקום השלישי השבוע, עם כ-17 מיליון דולר, אבל אלינו, לצערנו, הוא יגיע רק בפברואר הקרוב.

"הטוב שבי" הוא הסרט הנוכחי המבוסס על רומן רומנטי מאת ניקולס ספרקס, סופר שהפך לתעשייה קולנועית: זה הסרט התשיעי המבוסס על ספריו (אחרי "המחברת", "ג'ון היקר", "מקום מבטחים" ועוד). אך אולי המומנטום נעצר: "הטוב שבי" יסיים את סוף השבוע עם כ-13 מיליון דולר, סכום נמוך ביחס לסרטי ניקולס ספרקס הקודמים – אם כי לא נמוך מספיק כדי למנוע את הסרט הבא, שבוודאי עוד יגיע. מישל מונהאן וג'יימס מרסדן מככבים בסרט.

אל תפספסו את הביקורת של דורון פישלר על "נעלמת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully