וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה בפייסבוק נגד הסרט "ערבים רוקדים - זהות שאולה"

20.11.2014 / 13:20

בצל גל הטרור, מתעוררת מחאה מקוונת נגד הסרט "ערבים רוקדים - זהות שאולה" שיציאתו לאקרנים נדחתה בשל מבצע "צוק איתן". "חרם על הסרט הזה!", כתב גולש בעמוד הרשמי של מפיצי הסרט

יח"צ - חד פעמי

האלימות ברחובות ישראל מגיעה גם למרחב המקוון. עמוד הפייסבוק של הסינמה סיטי הוצף בתגובות גולשים זועמות נגד הסרט "ערבים רוקדים - זהות שאולה".

"ערבים רוצחים", "דווקא רוקדים יפה כשיורים להם ברגליים" ו"ערבים דוקרים" הן רק חלק מהתגובות לסטטוס שהועלה בעמוד ונועד לקדם את יציאת הסרט לאקרנים בשבוע הבא. גולש ערבי שהגיב לגולשים היהודים הותקף בתגובות נוספות. התגובות, יש לציין, נמצאות בעמוד כבר כמה ימים ומנהלי העמוד לא השכילו למחוק אותן. במקביל, הסרט היה מעורב בתקרית מקוונת מביכה נוספת לאחר שמנהל העמוד הרשמי של הסרט החליף את תמונת הפרופיל של הסרט לתמונת נמר.

זוהי לא הפעם הראשונה בה הסרט מעורב בסקנדל. כידוע, מועד יציאת "ערבים רוקדים - זהות שאולה" נדחה. תאריך ההפצה הרשמי הראשון היה 10 ביולי אולם בעקבות אירועי "צוק איתן" החליטו מפיצי הסרט לדחות את יציאת הסרט. בנוסף, אירוע הפתיחה של פסטיבל ירושלים בו היה אמור להיות מוקרן הסרט נדחה. בהמשך הוחלט לשנות את שמו של הסרט מ"ערבים רוקדים" ל"ערבים רוקדים - זהות שאולה" על מנת להנגיש את הסרט לצופה הישראלי.

"ערבים רוקדים - זהות שאולה" לא מהסס לתאר בפירוט את המרקם העדין של היחסים בין היהודים לערבים במדינה. כך בין היתר נכללות סצנות המתארות כיצד בני מגזר זה רוקדים על הגג כדי לברך את טילי הסקאד שסדאם חוסיין שיגר לשטחי הארץ.

ממפיצי הסרט נמסר בתגובה: "התגובות תימחקנה. המתלהמים ייחסמו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully