וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די לטרור: נחשפו השם והקאסט של סרט ג'יימס בונד החדש

4.12.2014 / 13:48

אל דניאל קרייג כסוכן 007 יצטרפו מוניקה בלוצ'י, כריסטוף ואלץ, דייב בטיסטה ואחרים, עם סם מנדז שוב כבמאי. "סקייפול", הקודם בסדרת בונד, היה לסרט המרוויח ביותר בתולדות הסדרה

יח"צ - חד פעמי

במהלך אירוע הכרזה ששודר בשידור חי ביוטיוב, זכה היום (חמישי) הסרט ה-24 בסדרת ג'יימס בונד לשם "Spectre", שמו של ארגון טרוריסטים גלובלי ביצירותיו של איאן פלמינג על הסוכן 007, שנזכר מספר פעמים בסרטים הקודמים. ההכרזה נעשתה על ידי במאי הסרט, סם מנדז, ועם השם שוחררו גם פרטים על הקאסט חובק העולם שיאכלס אותו. מלבד דניאל קרייג שחוזר כבונד, מגיעים גם אנדרו סקוט האירי, שכבר הוכיח את כישוריו כאיש הרע בתפקידו כמוריארטי ב"שרלוק" של BBC; כריסטוף ואלץ האוסטרי יגלם דמות בשם אורהאוזר (ולא את המרשע הקלאסי בלופלד כפי שגרסו השמועות), דייב בטיסטה האמריקאי ("שומרי הגלקסיה"), מוניקה בלוצ'י האיטלקיה ("בלתי הפיך") ולאה סדו הצרפתיה ("כחול זה הצבע החם ביותר").

זוהי הפעם השנייה ברצף שסם מנדז מביים את סרט בונד, אחרי ש"סקייפול" תחת ניצוחו ב-2012 הפך למצליח ביותר בתולדות הסדרה, עם הכנסות של מעל מיליארד דולר ברחבי העולם. יחד איתו חזרו גם תסריטאי הסרט הקודם. הסרט, שצפוי לצאת לאקרנים בשלהי 2015, צפוי להתחיל מחר את צילומיו, שייערכו בין היתר בלונדון, מקסיקו סיטי, רומא, מרוקו ואוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully