וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס המסוורת': "הביך אותי להיות הגבר הסקסי בעולם"

25.2.2015 / 7:21

הכוכב האוסטרלי בן ה-31 עזב את הרעש וההמולה של לוס אנג'לס וחזר לאוסטרליה כדי לא להסתנוור מתדמית סמל המין שהודבקה לו. רגע לפני שהוא חוזר לגלם את ת'ור, הוא נאלץ ללמוד איך לפרוץ למחשבים או לפחות איך להקליד במהירות

יח"צ - חד פעמי

שלושה עשורים חלפו מאז החל מגזין הבידור האמריקאי People להכתיר את הגבר הסקסי בעולם, מותג שהפך לסמל סטטוס בתרבות הפופ לאורך השנים. מה שהתחיל כרעיון לשדרג כתבת שער עם הכוכב האוסטרלי העולה מל גיבסון בפברואר 1985 הפך לתעשיית יחסי ציבור משומנת היטב, שלא רק קובעת מי הכי חתיך אלא משקללת אל המשוואה גם את סך הפרויקטים העתידיים של המועמד. כך נוצר מצב שבו כל הצדדים מנצחים: החתיך נותר בתודעה למשך חודשים ונהנה משורה של כתבות עוקבות שמסקרות את הפרויקטים החדשים שלו, והמגזין זוכה בשורה של כתבות יוקרתיות לתקופה ארוכה. לראייה, הגבר הסקסי התורן, האוסטרלי לוהט העכשווי כריס המסוורת', שבהמשך למעמד שהעניק לו פיפל (ובעזרת ארבעה סרטים מדוברים בשנה הקרובה), גוזר כעת את פירות ההצלחה עם מותחן האקשן "בלקהאט" (בבתי הקולנוע בישראל החל מסוף השבוע הנוכחי).

המסוורת' (31) פרץ לתודעה בשנים האחרונות הודות לתפקיד גיבור העל ת'ור אותו גילם בשני סרטים מצליחים, וכן בסרט "הנוקמים" מ-2012, הסרט השלישי הרווחי בהיסטוריה. בקרוב הוא צפוי לשוב גם לסרט ההמשך "הנוקמים: עידן אולטרון", ויככב גם בדרמה המדוברת של רון הווארד "בלב הים" ובקומדיה "Vacation", שמהווה את הקאמבק של תאגיד הסרטים של צ'בי צ'ייס משנות ה-80. המסוורת' הוא הילד האמצעי מתוך שלושה בנים, הבכור הוא השחקן לוק, המוכר פחות, והצעיר ליאם המוכר הרבה יותר בזכות "משחקי הרעב" והזוגיות לשעבר עם מיילי סיירוס. כריס המסוורת' מגיע לריאיון במלון ה"פור סיזנס" בבוורלי הילס בתספורת קצרה, לבוש נינוח ודרוך לשאלה המתבקשת על מעמדו הסקסי החדש, שלא ממש מרשים, לדבריו, את אשתו ושלושת ילדיו.

"אמא שלי מסגרה את הגיליון ותלתה אותו על מדף בסלון, אבל אותי ואת אשתי זה הביך והיא ביקשה ממנה שתוריד את זה", הוא מספר בחיוך נבוך, "אני ממש מתהלך עכשיו עם המחויבות של להיות סקסי (צוחק) למרות שבעצם אני יכול להרגיש חופשי להזניח את עצמי. זהו, זה כבר לא משנה, קיבלתי את החותמת. אבל אם להיות רציני, זה נושא שנשאר כמעט לחלוטין בתחום הראיונות לתקשורת. מה שעזר הוא שאחרי תקופה בה התגוררנו בלוס אנג'לס חזרנו לאוסטרליה. לצאת מהבית ולראות שלטים ומגזינים עם פרצופך מתנוסס עליהם מכל עבר זה חונק. זה תופס יותר מדי חשיבות מבלי שאתה שם לב. אנחנו גרים עכשיו בעיר קטנה והמפתח הוא באמת לחיות את החיים מבלי להרגיש שכל ההמולה היא סביבך ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייב להיות סקסי. המסוורת' ב"בלקהאט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו הסיבה ששבתם לאוסטרליה?

"פחות או יותר. סוגיית הפפראצי החלה לאבד שליטה. כשהיינו רק אני ואשתי זה עוד היה נסבל, אבל עם ילדים קטנים זה כבר לא היה רציני. אני מגיע עכשיו אחרי ארבעה חודשים בבית ובכל פעם זה נהיה קשה יותר לעזוב לטובת עבודה. יש לנו שני תאומים שיהיו בני שנה במרץ ובת בכורה בת 2.5, שכבר מתחילה להבין קצת מה אבא שלה עושה. לפני כמה ימים צפינו ב"הנוקמים" בסצנת הקרב של איירון-מן ות'ור ביער, והיא מיד הצביעה ומסך וקראה "פאפא!" ואז גם הוסיפה "אאוצ'י" כשחטפתי ממנו".

אתה קורא מה שכותבים עלייך ברשת, למשל אחרי השער בפיפל?

"למרבה הצער האינטרנט מלא בעיקר בשליליות, אפילו כשאתה כבר קורא משהו טוב על עצמך זאת רק תזכורת לכך שאתה צריך כנראה את האישור הזה מאדם זר. זה מאוד מזיק ולא בריא, אלו לא דברים שאתה אמור להיחשף אליהם ובטח שלא בכמויות הזמינות כיום. כמובן ששיח צהוב היה קיים מאז ומתמיד, אבל מעולם לא היה מצב שדברים שנאמרים עליך בציבור נחשפים לעיניהם של מיליוני גולשים. אני נשמר מזה".
ואיך זה לצפות בעצמך על המסך?

"את הסרט החדש ראיתי יחד עם אחיי וקבוצת חברים, וזה לא קל לעקוב כי כל אחד זורק הערה ומדברים הרבה תוך כדי. אני נוהג לצפות בסרטים שלי רק פעם אחת כדי לבקר את עצמי בצורה בונה. פעם אחת ודי כדי ולדעת מה לשפר להבא, כי החל מהפעם השנייה אתה מודע יותר מדי לדברים קטנים וזה כבר לא מסייע בדבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פטיש ואיש. המסוורת' כת'ור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"בלקהאט" מגלם המסוורת' את ניק האת'וואיי, האקר גאון שמוחזק בכלא לאחר פשעי סייבר שביצע ומגויס על ידי הרשויות האמריקניות והסיניות כדי לסייע להן ללכוד פושע רשת מסתורי. בסרט מככבים גם ויולה דיוויס והכוכב הסיני וואנג לי-הון, שמכונה גם "הג'סטין טימברלייק של סין", אבל מי שמשך את המסוורת' יותר מכל לפרויקט הוא הבמאי המוערך מייקל מאן, שברפרטואר שלו נמצאים סרטים כמו "היט", "המקור" ו-"עלי" .

"גדלתי על הסרטים שלו, במיוחד "המוהיקני האחרון", יש לו חותם מובהק על היצירות שלו ולכן לא היססתי כשקיבלתי את ההצעה ולו רק בשל ההזדמנות לעבוד איתו", מסביר המסוורת'. "הוא רצה שאבין מה עבר על הדמות בכלא, הרבה יותר מאשר את עבודת ההאקר, ומה קורה לו כשהוא משתחרר. ערכנו סיורים בבתי סוהר כדי להבין מה עובר על אסיר, מה סדר היום מאחורי הסורגים, איך לשרוד במחיצת אסירים מסוכנים ביותר. אני לא הייתי מחזיק שם מעמד, בטח בתור שחקן מוכר. ההליכה במסדרונות לבדה הייתה לא נעימה, היו כאלה ששרקו לי "ת'ור, בוא הנה חמוד" ושאלו מתי הסרט הבא יוצא, אבל היו אלו שנעצו בי מבטים פסיכוטיים ומאחוריהם מחשבות כיצד לרצוח. ממש לא מצא חן בעיניהם שהגענו לביקור קצר כדי לעשות מחקר לקראת סרט".

למדת את רזי ההאקינג?

"עברתי שלושה חודשי הכנה לפני תחילת הצילומים בהם תודרכתי על ידי האקרים מקצועיים ובכירים בממשל הממונים על ביטחון ברשת, הכל כדי להיראות כמה שיותר אמין. כשרק התחלנו הייתי נוהג להקליד נורא לאט על מקלדת המחשב עם שתי האצבעות המורות ועכשיו התשדרגתי לכדי תנועה זורמת של האצבעות. כמובן שאני לא קרוב ולו במעט לדרגה של הבנה אמיתית של מה שהאנשים האלה עושים, אבל היה חשוב קודם כל שהז'רגון יהיה מוכר ושאני ארגיש חלק מהעולם הזה. דווקא כשאני עושה תפקידים שונים זה יותר מאתגר לשוב לגלם את ת'ור שוב, זה תפקיד שהוא כיף גדול שפתח לי כל כך הרבה דלתות".

היה אתגר לתרגם האקינג לסצנות אקשן קולנועיות?

"זה הריגוש של מרדף חתול ועכבר בסופו של דבר, הרבה מעבר לחלק הטכני של איך פורצים לאתר כלשהו או עוקפים תוכנה מסוימת. לצלם סצנה של האקר מקליד על הלפטופ ובזה מסתכמת העלילה זה באמת לא סקסי. מה שהוסיף זה שקצת נופפתי בשיער, הפגנתי בשיזוף וכמובן צויידתי בנערה יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully