וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט "צלף אמריקאי": מסעדה מחרימה את סת' רוגן ומייקל מור

27.1.2015 / 14:39

בעל מסעדה במישיגן הכריז כי סת' רוגן ומייקל מור אינם רשאים לאכול במקום לאחר שהשניים התבטאו נגד "צלף אמריקאי". "כריס קייל הוא גיבור אמריקאי", אמר לתקשורת

יח"צ - חד פעמי

בפעם הבאה שסת' רוגן ומייקל מור ירצו לאכול סטייק במישיגן הם ייאלצו לוותר על ביקור ב"Brann's Steakhouse and Grille". טומי בראן, בעל המסעדה, הציב מחוץ למתחם שלט ענק בו מוכרז חרם נגד רוגן ומור. בראן הציב את השלט לאחר שהשניים התבטאו נגד "צלף אמריקאי", סרטו חדש של קלינט איסטווד בכיכוב בראדלי קופר. הסרט, שמספר את סיפורו האמיתי של כריס קייל, שנחשב לאחד הצלפים הטובים בכל הזמנים, זוכה הן להצלחה קופתית מרשימה והן לביקורות שונות.

כך למשל טען רוגן כי הסרט מזכיר לו סרט פרופגנדה נאצי ומור הכריז כי צלפים הם "פחדנים". לאחר שדברי השניים עוררו סערה בתקשורת, רוגן אמר כי הוא דווקא חיבב את "צלף אמריקאי" ומור טען כי הוא דיבר על הצלף שהתנקש בחייו של מרטין לות'ר קינג.

"כריס קייל הוא גיבור אמריקאי והוא מייצג את הטוב בארה"ב ואת האנשים שמגנים עליה. הוא עשה את העבודה שלו והוא עשה עבודה טובה. ההערה של מור היתה פוגענית... למה משפחתו של קייל צריכה לשמוע את הדברים האלה?", אמר בראן להפינגטון פוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully