וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ושני פצועים בתאונה על סט סרטו החדש של מרטין סקורסזה

29.1.2015 / 10:33

תקרה שקרסה במרכז לתיאטרון וקלונוע בטאיפיי, שם צפויים להיערך צילומיו של הסרט "Silence", גרמה למותו של פועל ולפציעתם של שניים נוספים. "אנחנו המומים וכואבים", הגיבו בהפקת הסרט

מרטין סקורסזה בטקס פרסי האמי. Kevin Winter, GettyImages
מתחיל את הצילומים בלב כבד/GettyImages, Kevin Winter

טרגדיה כבדה בסט של "Silence", סרטו החדש של מרטין סקורסזה שצילומיו צפויים להתחיל בקרוב במרכז לתיאטרון ולקולנוע בטאיפיי, בירת טאיוואן. האירוע התרחש הבוקר (חמישי) בסביבות השעה עשר בבוקר (ארבע לפנות בוקר לפי שעון ישראל) כשמספר פועלים המקומיים נשלחו לחזק תקרה לא יציבה באתר שנתמכה במערכת פיגומים זמנים. במהלך העבודה קרסה התקרה על העובדים, וכתוצאה מכך נהרג אחד העובדים ושניים נוספים נפצעו.

"כולנו המומים וכואבים ושולחים את תנחומינו הכנים למשפחתו של ההרוג ולמשפחותיהם של הפצועים", נכתב בהודעה רשמית מטעם ההפקה שנשלחה לתקשורת. העבודות על הסט הוגברו בימים האחרונים כדי להספיק להכין את המקום בזמן למועד תחילת הצילומים.

"Silence" מבוסס על רומן היסטורי מאת הסופר היפני שוסקו אנדו. העלילה מתארת את סיפורם של שני כמרים ישועים מהמאה ה-17, שנתקלים באלימות ורדיפה כשהם מגיעים ליפן כדי להפיץ את בשורת הנצרות. בסרט צפויים לככב ליאם ניסן, אנדרו גארפילד ואדם דרייבר והוא מיועד לצאת לאקרנים במהלך 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully