וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי "אופנהיימר", סרטו החדש של יוסף סידר, יוצאים לדרך

8.2.2015 / 14:19

צילומי "אופנהיימר", סרטו החמישי של יוסף סידר, צפויים להתחיל היום בניו יורק. בין חברי הקאסט: ריצ'רד גיר, סטיב בושמי, הענק עזריה ושרלוט גינזבורג

הצילומים של "אופנהיימר", סרטו הישראלי-אמריקאי של יוסף סידר, צפויים להתחיל היום (ראשון) בניו יורק. זהו סרטו החמישי של סידר. השחקן ריצ'רד גיר יגלם את התפקיד הראשי, לצדו שורה של שחקנים ישראליים וזרים בהם: ליאור אשכנזי, טלי שרון, נטע ריסקין, דוב'לה גליקמן, יהודה אלמגור, שרלוט גינזבורג, דן סטיבנס, סטיב בושמי, האנק עזריה, מייקל שין ועוד.

על ההפקה אמונים דוד מנדיל ל"מובי פלוס הפקות" ("בופור", "הערת שוליים", "סיפור על אהבה וחושך") המפיק האמריקאי אורן מוברמן ("השליח", "רמפארט"), איל רימון, גדעון תדמור ולורנס אינגלה.

את "אופנהיימר" יצלם ירון שרף ("הערת שוליים", "בית לחם", "אפס ביחסי אנוש") אליו יצטרפו המעצב האמנותי ערד שאואט ומעצב הפסקול אלכס קלוד (שניהם עבדו עם סידר ב"הערת שוליים"). עוד בצוות - מעצבת התלבושות זוכת האוסקר אן רוט.

עלילת "אופנהיימר" מגוללת את סיפורו של נורמן אופנהיימר, יהודי ניו יורקי חסר חשיבות, עסקן קטן ופעלתן, שפוסע יום אחד בשדרות מדיסון במנהטן ורואה לפניו את מיכה, פוליטיקאי ישראלי עייף, הבוהה ברעבתנות בחלון ראווה של חנות נעליים יוקרתית. נורמן עושה את מה שהוא יודע לעשות ורבע שעה אח"כ הוא ומיכה יוצאים מהחנות: מיכה עם זוג נעליים שעלה 1,137 דולר ונורמן עם חבר לחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully