וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולים לחכות לראות יותר מוונדר וומן": גל גדות היא שיחת היום באינטרנט

12.7.2015 / 10:49

אחרי החשיפה של הטריילר המלא של "באטמן נגד סופרמן" אתמול בכנס קומיק-קון, והתמונות הראשונות של וונדר וומן בפעולה, אתרי התרבות המובילים כבר נרגשים: "גל גדות נראית נהדר"

יוטיוב

שנה וחצי לאחר שהוכרזה לראשונה כוונדר וומן בדצמבר 2013, גל גדות סוף סוף נגלתה לעיני המעריצים כאמזונה הלוחמת בטריילר של "באטמן נגד סופרמן" שהוקרן אמש (שבת) בכנס קומיק-קון בסן דייגו. המעריצים ואתרי התרבות המובילים בעולם ראו מספיק בהופעה הקצרצרה של גדות במהלך הטריילר כדי למחוק את כל הספקות והחששות שהושמעו לאורך החודשים האחרונים.

"השניות הספורות של וונדר וומן בטריילר היו הטובות ביותר בכל שלוש וחצי הדקות של הטריילר", נכתב בסקירה של אתר Tv Guide. גם ב-Business Insider התלהבו: "גל גדות נראית נהדר. התשובה לצפיות של המעריצים שקיוו לקבל גיבורת על מרשימה מהמעלה הראשונה (סליחה, האלמנה השחורה)". ב-Forbes כבר החלו להסתכל קדימה בציפייה לראות יותר "אנחנו לא יכולים לחכות לטריילר שיתמקד קצת יותר בוונדר וומן". בלוג הקולנוע המוביל Slashfilm שהעביר את האירוע כולו בדיווח חי, לא הסתיר את שביעות הרצון. "המעריצים השתוללו כשראו את גל גדות מפגישה את הצמידים שלה יחד כדי לייצר פיצוץ עצום. כל מי שחשש שהגיבורה לא תזכה להילחם בסרט הזה התבדה. לראות אותה בפעולה בהחלט העלה חיוך של שביעות רצון".

גל גדות בקומיק קון. GettyImages
מתרגלת למעמד. גדות בפאנל בקומיק קון/GettyImages
גל גדות בקומיק קון. GettyImages
הצד היפה והחזק של הנשים/GettyImages

גדות השתתפה גם בפאנל של אולפני וורנר לקראת הסרט (בוידאו החל מדקה 8:50), לצדם של הבמאי זאק סניידר והכוכבים בן אפלק (באטמן), הנרי קאוויל (סופרמן), ג'רמי איירונס (אלפרד), איימי אדאמס (לויס ליין) וג'סי אייזנברג (לקס לותור). "אני רואה בתפקיד הזה הזדמנות עצומה להראות סוף סוף את הצד היפה והחזק של הנשים", אמרה גדות לקול תשואות 6,000 המעריצים באולם. "לוונדר וומן יש הרבה כוחות על, אבל במקביל היא גם מאוד מתוחכמת, אוהבת ובעלת אינטליגנציה רגשית. עבורי זאת זכות עצומה להחזיר אותה לחיים, ואני לא יכולה לחגוג את הדמות הזו אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully