וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היתה לי פרטנרית מדהימה": הבמאי סילבן ביגלאייזן מספר על סרטו "עד קצה הזריחה"

1.12.2015 / 6:35

סילבן ביגלאייזן, שביים סרט על הקשר המיוחד שנוצר בינו ובין אימו דווקא כשהיתה על ערש דווי, מספר בריאיון מיוחד לאולפן וואלה! NEWS על תהליך יצירת הסרט והחוויה שהותיר בו

עריכה: ניר חן

"החלטתי לעשות את הסרט בעצם כשבאתי להיפרד ממנה", מספר הבמאי סילבן ביגלאייזן, יוצר הסרט "עד קצה הזריחה", שזכה בפסטיבל דוקאביב האחרון, בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "הרופאים הודיעו שהיא לא תאריך ימים ואני באתי להיפרד, וכשראיתי שהיא נשארת בחיים והיא מתחילה לקבל כוחות אז התחלתי להביא איתי גיטרה וללוות אותה גם עם מצלמה. זה קרה גם ברגעים מאוד אינטימיים וגם ברגעים אוניברסליים שיכולים לדבר לקהל הרחב".

עוד סיפר ביגלאייזן כי הסרט מלא בהרבה אופטימיות, הומור ותקווה. הוא טוען כי אמו בחרה את אופי הסרט בעצמה. "היא אמרה: אתה חייב לעשות סרט חזק וסרט שהוא מדבר על החיים ולא על המוות. זה היה מאוד חשוב לה. העבר לא עניין אותה, רק העתיד. היא רצתה להגיד משהו על העתיד. לשמוע את זה מאישה בת 95 זה הזמין את החלק האמנותי שלי להבין שיש לי פה פרטנרית מדהימה. כך הצטברו סצנות מאוד מרגשות ששם העזנו לדבר על המוות, אבל בעיקר על דברים חשובים של החיים". צפו בריאיון המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully