וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: צפה ב"מלחמת הכוכבים" במשך 46 שעות ברציפות

23.12.2015 / 13:56

ג'ים בריידן זכה בתחרות שערכה רשת בתי קולנוע במטרה למצוא את המעריץ האולטימטיבי. זה לקח לו רק תשע הקרנות רצופות של הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים"

צילום מסך

חושבים שאתם אוהבים את "מלחמת הכוכבים"? תגידו שלום לג'ים בריידן, גבר בן 40, שצפה בסרטי "מלחמת הכוכבים" במשך 46 שעות רצופות. בריידן השתתף בתחרות שערכה רשת בתי הקולנוע Alamo Drafthouse במטרה למצוא את המעריץ האולטימטיבי.

על משתתפי התחרות היה לצפות ברציפות בששת הסרטים הקודמים של "מלחמת הכוכבים" ואז לצפות פעם אחר פעם ב"הכוח מתעורר", הסרט החדש, עד שיקרסו. בריידן, תאמינו או לא, שרד 46 שעות מול המסך שהן תשע הקרנות רצופות של "הכוח מתעורר".

איך הוא עשה את זה אתם שואלים? ובכן, בריידן ערך תחקיר על הקומנדו הימי בארה"ב כדי ללמוד כיצד לבצע תרגילי נשימות, הגיע לקולנוע לבוש במכנסיים קצרים ובסנדלים על מנת שמיזוג האוויר ימנע ממנו להירדם, פעם בשש שעות הוא צרך קפאין ואכל רק פירות ואגוזים. התחרות היתה כה קשה עד שאחד המתמודדים פרש בגלל כאבים בחזה.

בקשתו היחידה של בריידן היתה שבהקרנה הראשונה של "הכוח מתעורר", בנו בן השש יישב לידו. אגב, לאחר שזכה בתחרות, בריידן הבטיח לצפות בסרט פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully