וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי המוערך הכריז: לא אעבוד יותר עם דוגמניות

30.5.2016 / 13:08

ג'ון קרני התראיין לרגל צאת סרטו "מועדון שנות השמונים" וניצל את ההזדמנות להפיל את כשלון סרטו הקודם, "התחלה חדשה" על קירה נייטלי

צילום מסך

כשהרקדן נופל הרצפה עקומה, וכשהבמאי מפשל – הכי קל לו להאשים את הכוכבת. דוגמה נוספת לכך קיבלנו עת התפרסם בתקשורת הבריטית ריאיון עם הבמאי ג'ון קרני לרגל סרטו החדש, "מועדון שנות השמונים". הקולנוען דיבר בו גם על מפלת עבודתו הקודמת והמוזיקלית אף היא, "התחלה חדשה".

למשנתו, האשמה באותו כישלון לא היתה נעוצה בתסריט או הבימוי הבינוניים. גם לא חלילה בתצוגות המשחק הפושרות של מארק רופאלו ואדם לוין, אלא אך ורק בכוכבת הסרט קירה נייטלי, שלפי המשתמע מדבריו, לא יודעת לנגן, לא יודעת לשיר ולא יודעת לשחק. "הלקח: לא אעבוד יותר עם דוגמניות על" הפטיר בביטול והתעלם מן העבודה שהבריטית המוכשרת סיפקה בעבר תצוגות מעולות ב"אנה קרנינה", "גאווה ודעה קדומה", "כפרה" ועוד – שם זכתה לשתף פעולה עם במאים שיודעים לביים.

הטוויטר התמלאה כמובן תגובות זועמות על דבריו של קרני והנימה השוביניסטית שעלתה מהם. רגע לפני שירגיע את הלינץ' בהתנצלות מן הפה אל החוץ, מומלץ לו לצפות שוב בסרט, לחשוב על התנהלותו ולהתחיל מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully