וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נהדר בכלל: נזרקו מבית קולנוע כי צחקו בקול

7.7.2016 / 11:58

ארבעה אנשים נהנו יותר מדי מהסרט "פשוט נהדרת". כמה יותר מדי נהנו? אה, הם צחקו בקול ונזרקו מבית קולנוע בלונדון כי צופים אחרים התלוננו על הרעש

מגישה: מיכל רשף

במאים יוצרים קומדיות כדי לשעשע את הצופים, והקהל צופה בהן כדי לצחוק, אבל מתברר שיש מנהלי בית קולנוע שלא מסכימים עם העובדות המובנות מאליהן הללו. וכך, התקשורת הבריטית מפרסמת כי שתי נשים, האחת סבתא לילדים והאחרת כבר סבתא-רבא, הושלכו מאולם קולנוע בלונדון בגלל שהתפקעו מצחוק בהקרנת "פשוט נהדרת", העיבוד הטרי לסדרת הפולחן.

השתיים, שמאז ומעולם שמעו שהן דומות לגיבורות הססגוניות של הסדרה, נפגעו כמובן מן התקרית. אחת מהן סיפרה כי קיבלה את הכרטיס כמתנה לאחר שעברה התקף לב, והוסיפה שהיא וחברתה בכלל לא צחקו בקול רם במיוחד. בכל זאת, נאמר להם ולשני גברים נוספים שהיו במקום, כי צופים אחרים התלוננו על הרעש, ולכן הם מתבקשים לעזוב ובתמורה לקבל החזר ושובר למזנון.

בתגובה, הנהלת בית הקולנוע ניסתה לגלגל הלאה את האחריות, אבל בכל מקרה הבטיחה כי הדבר לעולם לא יקרה שוב. איזה אבסורד שבעולם בו אנשים יכולים לסמס כל הסרט בלי שום סנקציות, צופות נזרקות מן האולם בגלל שהעזו לבוא לקומדיה – ולצחוק ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully