וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגר אותי סקוטי: חבר צוות הומוסקסואל על סיפונה של האנטרפרייז

10.7.2016 / 11:41

בסרט החדש "סטארטרק: אל האינסוף" מתגלה שהיקארו סולו, מהדמויות המרכזיות במותג, נשוי לגבר וחולק עמו בת צעירה. ג'ורג' טאקיי, הומוסקסואל מוצהר שגילם במקור את סולו, לא מרוצה

מגישה: מיכל רשף

חובבי "מסע בין כוכבים" יודעים שבין הכוכבים מסתתרים חייזרים ויצורים שונים אבל מתברר שסוף סוף, חללית האנטרפרייז נושאת על סיפונה גם חבר צוות הומוסקסואל. בסרט החדש "סטארטרק: אל האינסוף" מתגלה שהיקארו סולו, מהדמויות המרכזיות במותג, נשוי לגבר וחולק עמו בת צעירה.

הגילוי עורר מהומה לא קלה. ג'ורג' טאקיי, שגילם את סולו במשך שלושים שנים ושהוא גיי מוצהר בעצמו, יצא נגד המיניות החדשה של סולו וטען כי למרות שהוא שמח שיש דמות גאה ב"מסע בין כוכבים", מדובר בעיוות היצירה המקורית של ג'ין רודנברי שהשקיע בה מחשבה רבה. טאקיי גם חשף שתסריטאי הסרט התייעץ עמו ושהיה בטוח ששכנע אותו להשאיר את סולו סטרייט.

דבריו של טאקיי גרמו לחברי הקאסט הנוכחי עוגמת נפש קלה. זקרי קווינטו, שמגלם את ספוק בסדרת הסרטים הנוכחית ושכמו טאקיי - גם הוא גיי מוצהר, אמר כי הוא מאוכזב מכך שטאקיי מאוכזב ולא תומך במיניות החדשה של סולו. כך או כך, נותר רק לחכות לרומן בין ספוק וקירק. אתם יודעים שאתם רוצים את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully