וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדע בזיוני: סרט המד"ב שמעורר זעם עוד לפני שיצא לאקרנים

21.8.2016 / 12:33

הכרזות של הסרט "Arrival" הציגו את קו הרקיע של הונג קונג, אבל כללו בתוכו גם את אחד האייקונים הבולטים של שנגחאי ועוררו את זעם תושבי הונג קונג

יח"צ - חד פעמי

אין דבר שתושבי הונג קונג רגישים לו יותר מאשר להשתלטות ההולכת וגוברת של סין על ארצם. לכן, רבים מהם נחרדו השבוע לראות את הכרזות הראשונות של סרט המדע בדיוני המדובר "Arrival", בו מככבים איימי אדמס, ג'רמי רנר ופורסט וויטקר.

הכרזות הציגו את קו הרקיע של הונג קונג, אבל כללו בתוכו גם את אחד האייקונים הבולטים של שנגחאי, מגדל פנינת המזרח, שמבחינת אנשים מסוימים, זה כמו לפרסם פוסטר עם הנופים של עזה ולשלב בהם גם את עזריאלי.

התגובות הזועמות לא איחרו לבוא, ובתגובה, אולפני פראמונט שינו את הפוסטר, אבל רק החמירו את המצב מבחינת המתלוננים: בגרסה החדשה, המגדל הסיני נשאר, וקו הרקיע התחלף מזה של הונג-קונג, לזה של שנגחאי. ככה זה: האולפנים ההוליוודיים בימינו יותר ויותר זקוקים לכסף הסיני, והם יודעים מאיזה צד של הלחם מרוחה החמאה. לפטריוטים ההונג-קונגים נותר רק לקרוא לחרם על הסרט, שאמור להגיע לאקרנים ברחבי העולם בנובמבר, אבל כמובן שהוליווד לא ממש שומעת את הקולות הללו, כי היא עסוקה מדי בהאזנה לרעש מיליארדי הקופות הרושמות בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully