וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הצצה ראשונה ל"החטאים" של אבי נשר

13.9.2016 / 13:49

"החטאים", סרטו החדש של אבי נשר, צפוי להיות אחד הלהיטים המקומיים הגדולים של השנים האחרונות. רגע לאחר הפרמיירה העולמית המוצלחת שלו בטורונטו, הנה הצצה ראשונה מתוכו

צילום מסך

יום לאחר בכורתו העולמית בפסטיבל טורונטו, אנו זוכים להצצה ראשונה ל"החטאים", סרטו החדש של אבי נשר, אחד הבמאים המקומיים המצליחים בדורנו.

הסרט מתרחש ב-1977, כמובן אחת השנים הדרמטיות בתולדות הוא ישראל, והוא עוקב אחר שתי אחיות: הבכורה, בגילומה של נלי תגר, עובדת בעיתון סטייל "העולם הזה", והקטנה, אותה משחקת ג'וי ריגר, היא מוזיקאית קלאסית. ביקור של אחת מהן באירופה יחשוף אותן לסוד שאביהן הסתיר מהן במשך כל השנים, ויוציא אותן למסע לא רק בעקבות עצמן, אלא גם אחר היחסים הטעונים בין יהדות ונצרות, ניצולי השואה והעבר שהשאירו מאחור.

בסרט משתתפים גם תום אבני, מולי שולמן, יבגניה דודינה ודורון תבורי, ומאז הפרמיירה שלו בפסטיבל היוקרתי, הוא קוצר שבחים ברחבי העולם.

"מרגש להפליא, סרטו הטוב ביותר של נשר", נכתב בווריאטי, שגם שיבח את תצוגות המשחק של תגר וריגר וכתב שהן "יוצאות מגדר הרגיל"', כפי שעשו גם ב-The Film Stage ובסקרין דילי, שהוסיפו כי לסרט יש כוח ועוצמה והוא צפוי לזכות לתהודה רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully