וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקואה המפהק: ריאיון עם הבמאי אנטואן פוקואה על "שבעת המופלאים" ועל ג'ט-לג

אבנר שביט, ונציה

21.9.2016 / 1:47

בין פיהוק לפיהוק, הבמאי אנטואן פוקואה התגבר על ג'ט-לג קטלני כדי להסביר לנו איך העיבוד הטרי שלו ל"שבעת המופלאים" קשור למלחמה במזרח התיכון

צילום מסך

אנטואן פוקואה הוא אחד מיוצרי האקשן המצליחים של השנים האחרונות. בין השאר, הוא היה חתום על "יום אימונים מסוכן" ו"נקודת שיוויון", ואחראי גם ל"המטרה: הבית הלבן", "על הכוונת" ושלל סרטים אחרים.

אחרי כל הלהיטים הללו, בחר פוקואה להתנסות גם בז'אנר המערבון, ויצר את "שבעת המופלאים", שיעלה כאן בסוף השבוע הקרוב. הסרט מבוסס כמובן על המערבון הקלאסי משנות השישים, שהיה בעצמו עיבוד ל"שבעת הסמוראים" של אקירה קורוסאווה. בצוות השחקנים העשיר מככבים אית'ן הוק, כריס פראט וגם שותפו הכמעט קבוע של הבמאי, דנזל וושינגטון.

לרגל צאת הסרט בארץ, פגשנו את פוקואה בונציה, יום לאחר ש"שבעת המופלאים" נעל שם את חגיגת הקולנוע היוקרתית של עיר הגונדולות. הבמאי הגיע לריאיון עייף, כיוון שרגע לפני ההקרנה באיטליה עוד הספיק להציג את המערבון בפסטיבל טורונטו. אך בין פיהוק לפיהוק, מצא הקולנוען את הכוחות לספר על ההקשרים האקטואליים של התסריט, ולהבהיר איך הסיפור על הבוקרים שכירי החרב מתכתב עם המלחמה במזרח-התיכון ועם הדיון בציבוריות האמריקאית על השימוש בנשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully