וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילדה סווינטון מאשימה: סרטי "הארי פוטר" יצרו תיאור לא נכון של פנימיות

30.11.2016 / 11:26

שחקנית הקולנוע לבטח רכשה לעצמה אויבים חדשים בדמות מעריצי סרטי "הארי פוטר" בעקבות טענתה כי הסרטים תיארו את הפנימיות באור מחמיא בזמן שבמציאות מדובר במוסדות אכזריים

יח"צ - חד פעמי

השחקנית טילדה סווינטון לא מפסיקה למשוך אש. לפני כמה שבועות, הכוכבת הצחורה כשלג עוררה מחאה כשגילמה ב"דוקטור סטריינג'" דמות שהיתה אסייתית בספרי הקומיקס, ועכשיו היא פותחת חזית מול מעריצי "הארי פוטר", האחרונים שהייתם רוצים להתעסק איתם.

בריאיון לתקשורת הבריטית, צוטטה סווינטון באומרה כי סדרת "הארי פוטר" חוטאת בכך שהיא יוצרת רומנטיזציה לפנימיות, שהן בכלל לא קסומות כמו שמתואר בסרטים, אלא אכזריות, לדבריה.

לדברי השחקנית, מי ששולח ילדים לפנימיות שכאלה מזיק להם, שכן אסור להפריד אותם מן ההורים בגיל כה צעיר. אפשר לחלוק עליה, אבל אי אפשר להגיד שאין לה ידע בנושא, כיוון שהיא עצמה בילתה בפנימייה שכזו, בה אגב למדה יחד עם לא אחרת ממי שתהפוך לנסיכה דיאנה.

גם אי אפשר להגיד שסווינטון לא עושה כלום חוץ מלדבר: היא הקימה לפני שלוש שנים בית ספר עם שיטות הוראה המנוגדת לאלה שבפנימיות הבריטיות הקשוחות. זה מוסד חינוכי בלי מבחנים וכל מיני הצקות אחרות, ובכל זאת יש לנו תחושה שילדים מעריצי "הארי פוטר" לא הולכים להירשם אליו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully