וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המעריצים עומדים להתאהב בזה": תגובות נלהבות לבכורה העולמית של "רוג אחת"

11.12.2016 / 9:56

סרט האנתולוגיה החדש ביקום מלחמת הכוכבים, נחשף לראשונה לקהל אמש בהקרנת הבכורה החגיגית בלוס אנג'לס. מבקרי קולנוע ושחקנים מיהרו לשתף את חוויותיהם עם הגולשים ברשתות החברתיות

צילום מסך

גם אחרי שמונה סרטים, סדרות טלוויזיה, אינספור ספרי קומיקס ומרצ'נדייז, מצליחה "מלחמת הכוכבים" לעורר התלהבות ובאזז לקראת סרט חדש נוסף ביקום שברא ג'ורג' לוקאס. אמש (שבת) נערכה הבכורה העולמית של "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" בלוס אנג'לס, ועל אף שמדובר בסרט אנתולוגיה ולא בהמשך ל"הכוח מתעורר", התגובות הראשונות מציבות אותו בצמרת סרטי הסדרה.

לא מעט חששות צפו ועלו כשנחשף כי הסרט נכנס לצילומי השלמה נרחבים לפני מספר חודשים, החלטה שניבאה במקרים רבים בעבר את בואו של סרט בעייתי. בכירי אולפני דיסני הרגיעו והסבירו שהצילומים נקבעו מראש וכי הצופים לא ירגישו בהלחמות מלאכותיות של סצנות שנוספו ברגע האחרון. פיטר סיירטה, עורך בלוג הקולנוע המצליח Slashfilm, צייץ מיד לאחר ההקרנה: "מעריצי 'מלחמת הכוכבים' יהיו מאוד מרוצים מ'רוג אחת'. הוא כיפי, מלא באקשן, לא מרגיש מסורס בגלל צילומי המשך. דוני ין והדרואיד K2so גונבים את ההצגה".

השחקן דיין קוק ("גוד לאק צ'אק") היה נלהב הרבה יותר: "אני פשוט עומד לומר את זה", צייץ קוק, "זה ככל הנראה סרט מלחמת הכוכבים הטוב ביותר!". גם סטיבן וויינטרוב, סגן העורך של Collider יצא נלהב מהקרנת הבכורה: "'רוג אחת' לכד אותי מהפתיחה ועד הסיום. אקשן יוצא מן הכלל מעורב בתסריט שהמעריצים עומדים לאהוב. הסרט הזה עומד לשמח הרבה אנשים".

"מלחמת הכוכבים: רוג אחת" מתרחש לפני אירועי הטרילוגיה המקורית, ומגולל את המבצע שניהלו המורדים כדי לגנוב את התוכניות ל"כוכב המוות", הנשק הקטלני שבנתה האימפריה הגלקטית. גארת אדוארדס מביים את הסרט, בו מככבים פליסיטי ג'ונס, פורסט וויטאקר, דייגו לונה, מאדס מיקלסן ובן מנדלסון. הסרט ייצא לאקרנים בישראל בסוף השבוע הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • רוג אחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully