וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כישרון ואור מופלא כבה": הוליווד מתאבלת על קארי פישר

27.12.2016 / 21:00

שחקנים וחברים בעיר הסרטים התקשו לקבל את הבשורה על מותה של כוכבת "מלחמת הכוכבים", והביעו את תנחומיהם ברשתות החברתיות. "היא הייתה חברה טובה, כיבדתי והערצתי אותה", כתב שותפה לסדרת הסרטים, בילי די וויליאמס

קארי פישר. AP
קארי פישר/AP

עצב גדול ירד על תעשיית הקולנוע עם היוודע דבר מותה של קארי פישר הערב (שלישי). השחקנית שמזוהה יותר מכל עם דמותה של הנסיכה ליאה מסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" נגעה בליבם של קולגות ומעריצים רבים, שהביעו את רגשותיהם ותנחומיהם ברשתות החברתיות.

בהודעה רשמית מטעם משפחת פישר נכתב: "בצער רב אנחנו מודיעים שבילי לורד מאשרת את דבר מותה של אמה האהובה, קארי פישר, שהלכה לעולמה ב-8:55 שעון לוס אנג'לס. היא היתה נאהבת על ידי העולם כולו והיא תחסר לכולנו רבות".

מארק האמיל, שכיכב לצדה של פישר ב"מלחמת הכוכבים" וגילם את דמותו של לוק סקייווקר, הביע בתחילת השבוע תפילה לשלומה. הערב הוא הסתפק בהודעה קצרה בטוויטר: "אין מילים #שבור". מאוחר יותר פרסם האמיל הספד ארוך יותר בעמוד הפייסבוק שלו: "זה אף פעם לא קל לאבד חבר כל כך חיוני ובלתי ניתן להחלפה מהמשפחה שלך, אבל הפעם זה שובר לב. קארי הייתה אחת ויחידה שהשתייכה לכולנו, בין אם היא אהבה את זה או לא. היא הייתה הנסיכה שלנו, לעזאזל. והשחקנית שגילמה אותה הפכה לאישה יפהפייה, עצמאית, מצחיקה וקשוחה שנכנסה לנשמה.

"היא היתה חדורת מטרה אבל עם רגישות שגרמה לכולם להריע לה ולרצות בהצלחתה ובשמחתה. היא מילאה תפקיד כל כך חשוב בחיי האישיים והמקצועיים, שניהם היו ריקים בצורה משמעותית בלעדיה. אני מודה על הצחוק, על החכמה, על טוב הלב, ואפילו על ההתגרויות שתאומת החלל האהובה שלי העניקה לי לאורך השנים. תודה קארי, אני אוהב אותך".

הריסון פורד, שגילם את האן סולו בסדרת הסרטים וניהל מערכת יחסים עם פישר במהלך הצילומים, ספד: "קארי הייתה אחת ויחידה... מבריקה, מקורית. מצחיקה וחסרת פחד. היא חיה את חייה באומץ... מחשבותיי עם בתה בילי, אמה דבי, אחיה וטוד וחבריה הרבים. כולנו נתגעגע אליה".

קארי פישר. AP
"היתה נאהבת על ידי העולם כולו". קארי פישר/AP

סטיבן ספילברג נפרד גם הוא במילים חמות מפישר: "מאז ומתמיד הסתכלתי על קארי ביראת כבוד. התובנות שלה גרמו לי לצחוק ולהשתנק בעת ובעונה אחת. היא לא הייתה זקוקה לכוח, היא הייתה כוח טבע של חברות ונאמנות בעצמה. אתגעגע אליה מאוד".

ריאן ג'ונסון, במאי "מלחמת הכוכבים 8" כתב: קארי הייתה אדם מופלא. אני מרגיש בר מזל שזכיתי להכיר אותה ושבור לב".

וויליאם שאטנר ("מסע בין כוכבים") ספד אף הוא לפישר בטוויטר: "אני מצטער עמוקות ללמוד על מותה של קארי פישר. אני אתגעגע להתגרויות שלנו. כישרון ואור נפלא כבו".

בילי די וויליאמס, שגילם בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" את דמותו של לאנדו קלריסיאן כתב: "אני מתעצב עמוקות בעקבות החדשות על מותה של קארי. היא היתה חברה יקרה, שאותה הערכתי מאוד והערצתי. הכוח אפל היום".

אנה קנדריק היתה בוטה הרבה יותר: "לא. לא. לעזאזל עם החרא הזה. קארי פישר היא אגדה וכל זה בולשיט". סת מקפארלן, יוצר "איש משפחה" הגיב: "קארי פישר היתה חכמה, מצחיקה, מוכשרת, מפתיעה, ותמיד היה כיף גדול להיות לצידה. משפחת 'איש משפחה' תתגעגע אליה מאוד".

"קארי פישר הלכה מאיתנו", ספדה וופי גולדברג, "היא הייתה מצחיקה וחכמה יותר מאשר למישהו הייתה זכות להיות. הפליגי לך נערה כסופה. תנחומיי לדבי ולבילי". שרה פולסון הוסיפה: "מתוקה, מבריקה, לא עושה חשבון, בעלת לב גדול. קארי, נתת לי עצה שאותה אני מקיימת עד עצם היום הזה, ואמשיך לעד. עופי על כנפי מלאכים".

עוד באותו נושא

קארי פישר הלכה לעולמה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קארי פישר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully