וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלקסיה במשבר: כיצד ייראה עתידה של "מלחמת הכוכבים" בלי קארי פישר?

28.12.2016 / 7:25

הכוכבת, שהלכה לעולמה עקב התקף לב פתאומי, הייתה מיועדת למלא תפקיד חשוב בסרטים הבאים של הסאגה. את צילומי "מלחמת הכוכבים 8" הספיקה פישר להשלים, אך כעת נותרו ראשי דיסני עם דילמה משמעותית לגבי ההמשך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההצגה חייבת להימשך בלעדיה. קארי פישר במסיבת העיתונאים של "הכוח מתעורר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארי פישר הנפלאה, שהלכה אתמול (שלישי) לעולמה בגיל 60, הותירה אחריה מורשת חשובה של כוח נשי והרבה מאוד הומור. מותה פער חלל לא רק בלבבות מעריציה, אלא גם בעתידה של סאגת "מלחמת הכוכבים". פישר, שחזרה אל סדרת הסרטים לפני שנתיים ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", אחרי הפסקה של 32 שנים, הייתה אמורה למלא תפקיד חשוב בשני הסרטים הבאים בסדרה. על פי דיווח באתר Deadline נראה שפישר הספיקה לצלם את חלקה בסרט "מלחמת הכוכבים 8", שייצא לבתי הקולנוע בדצמבר 2017. על אף שלא ברור כעת כיצד הדבר יתבטא, תפקידה בסרט אמור להיות נרחב ומשמעותי יותר מזה שמילאה ב"הכוח מתעורר".

בנוסף, ובמה שנראה עתה כמחווה מרגשת במיוחד, פישר "הופיעה" גם בסרט האנתולוגיה המצליח "מלחמת הכוכבים: רוג אחת", שמוקרן בימים אלה על מסכי הקולנוע ברחבי העולם. גארת אדוארדס, במאי הסרט, עשה שימוש ברפליקה ממוחשבת של פישר כנסיכה ליאה, כדי לסגור מעגל באחד הרגעים המרגשים ביותר בסרט. על אף שפישר לא הופיעה בו פיזית, ההופעה שלה ובעיקר השורה שאותה נבחרה דמותה הממוחשבת לומר, מעידים על הכבוד הרב שרוחשים לה יוצרי ומעריצי הסדרה. "יהיה גל של רגשות בסופו של 'מלחמת הכוכבים 8', כשהכתובית 'לזכרה של קארי פישר' תופיע", סיפר אחד ממפיקי הסרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחליף ממוחשב או שינוי תסריט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת נשואות העיניים אל "מלחמת הכוכבים 9", בבימויו של קולין טרוורו, שנמצא עדיין בשלבי הפקה מוקדמים וצפוי להגיע לבתי הקולנוע במאי 2019. על אף שבשלב זה לא ידוע דבר על תוכן העלילה, ברור שפישר הייתה אמורה למלא תפקיד מרכזי גם בסרט הזה. כעת עומדות לנגד ראשי אולפני דיסני ולוקאס פילם, הבמאי ועוזריו, שלוש אופציות עיקריות. הראשונה היא לשנות את התסריט כך שליאה לא תהיה חלק ממנו, ולהעניק לאחת הדמויות האחרות בסרט את השתלשלות העלילה שהייתה מיועדת לפישר. השנייה היא ללהק מחדש את הנסיכה ליאה, אפשרות שנעשתה בעבר בסרטי הארי פוטר, אולם ההסתברות לכך במקרה הזה נמוכה עד לא קיימת. האפשרות השלישית היא שימוש באותה טכנולוגיה שאיפשרה את יצירת דמותה הממוחשבת של פישר ב"רוג אחת", אופציה מסובכת מאוד לביצוע בהנחה שחלקה של פישר אמור להיות גדול הרבה יותר ב"מלחמת הכוכבים 9".

פרויקט אחר שאותו הספיקה פישר להשלים לפני מותה היה צילומי העונה השלישית של "קטסטרופה", הקומדיה אהובת המבקרים של רשת אמזון. פישר גילמה בסדרה את אמו של רוב נוריס (כוכב ויוצר הסדרה, רוב דילייני). בנוסף כיכבה פישר בסרט הדוקומנטרי "Bright Lights: Starring Carrie Fisher And Debbie Raynolds", שעוסק במערכת היחסים המורכבת בין פישר לבין אמה, כוכבת הקולנוע. הקרנת הבכורה של הסרט נערכה בפסטיבל קאן, והוא צפוי להיכנס לסבב פסטיבלים משמעותי בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully