וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב שלנו: המוזיקאי הישראלי מאחורי הפסקול של "לה לה לנד"

9.1.2017 / 20:26

לאחר ש"לה לה לנד" קטף שבעה פרסים בגלובוס הזהב הלילה, המוזיקאי אלדד גואטה, לשעבר חבר מוניקה סקס, ומי שהיה מפיק משנה מוזיקלי של הפסקול שלו, סיפר לוואלה! תרבות על ההתרגשות

יח"צ - חד פעמי
אלדד גואטה. באדיבות המצולמים
המפיק אלדד גואטה/באדיבות המצולמים

בין שלל הזוכים והזוכות המאושרים בטקס גלובוס הזהב לפנות בוקר (שני), היה גם את הקשר הישראלי. מדובר במוזיקאי והיוצר אלדד גואטה, לשעבר חבר להקת מוניקה סקס, מפיק משנה מוזיקלי של "לה לה לנד", שקטף פרסים בשבע קטגוריות, ובהן גם הפסקול הטוב ביותר והשיר הטוב ביותר
("City of Stars").

בשיחה עם וואלה! תרבות סיפר גואטה על הפרס, התחושות והפרויקט רחב המימדים. "אני מתעסק במוזיקה כבר מגיל עשר פחות או יותר, מאז שהתחלתי לנגן חצוצרה בתזמורת באשדוד, אז כשמגיע משהו כזה - זה נותן איזשהי פרספקטיבה". בימים אלה הוא מתגורר בלוס אנג'לס, אליה הגיע לפני כחמישה חודשים אחרי כעשור בלונדון. במשך התקופה הזו עבד עם כמה מוזיקאים נחשבים במיוחד, כמו רופוס ויינרייט וכריסי היינד, לה הוא מפיק בימים אלה תקליט. "אני מאוד נהנה אבל אנחנו חייבים לסיים אותו", צחק. בתחום הקולנוע הוא פעל והפיק מוזיקלית בכמה סרטים, ביניהם "קיק-אס" עטור השבחים, "קסם מוזר" בהפקת ג'ורג' לוקאס ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הכנו את השירים הרבה לפני שצילמו את הסרט". מתוך "לה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לוס אנג'לס היא תעשייה מאוד קשה ותחרותית, אז כשיש לך בכיס את הקרדיט הזה, זה מקל משמעותית, אבל מסתכלים קדימה, כמו שאומרים בספורט", אמר עוד על הפרס הלילה. גואטה שעבד יחד עם מלחין ויוצר הפסקול ג'סטין הורוביץ, תיאר מעט את תהליך העבודה. "הפקתי מוזיקלית כמה מהקטעים והייתי מעורב ברמה זו או אחרת בכל הפסקול", סיפר. על משך הזמן שארך הפרויקט הוא הוסיף: "במיוזיקל זה מתחיל מהשירים. אז בעצם אנחנו הכנו את השירים לפני שצילמו את הסרט. אז אני מדבר על לפחות שנתיים אחורה אם לא יותר".

"לה לה לנד", שביים דמיאן שאזל ומככבים ראיין גוסלינג ואמה סטון, כבש הלילה את טקס גלובוס הזהב עם שיא כל הזמנים של שבעה פרסים לסרט אחד. בין שאר ההישגים שקטף הסרט היו גם פרס הבימוי, פרס הסרט הקומי או המחזמר הטובים ביותר, פרסי המשחק ועוד. נציגות ישראלית נוספת בטקס הייה זו של גל גדות. כוכבת "וונדר-וומן" התכבדה להעניק באירוע את פרס הסרט הזר יחד עם כריס המסוורת' לבמאי ההולנדי פול ורהובן, יוצר "היא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרסים בעיר הכוכבים. מתוך "לה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך
לה לה לנד. סרטי יונייטד קינג,
מהתזמורת באשדוד לצמרת הוליווד. מתוך "לה לה לנד"/סרטי יונייטד קינג
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היעד הבא: האוסקר. מתוך "לה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully