וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנת הכחדה: 5 דברים שאנחנו יודעים על "מלחמת הכוכבים: The Last Jedi"

29.1.2017 / 0:00

מהי משמעות השם הטרי שנבחר לסרט השמיני בסאגת סקייווקר? האם ייעשה שוב שימוש בדמותה הווירטואלית של קארי פישר, ומי יהיו הפנים החדשות של הסרט? הנה מה שאנחנו יודעים עד כה

1. הסרט ייקרא "The Last Jedi"

ציוץ קצרצר מאת החשבון הרשמי של "מלחמת הכוכבים", הכפיל בבת אחת את המסתורין סביב הסרט השמיני בסדרת הסרטים, שאף קיבלה כעת שם כולל: סאגת סקייווקר. על הפונט האדום ומבשר הרעות ועל משמעות השם הזה למה שאנחנו יכולים לצפות מהעלילה עוד ידובר רבות. האם זהו רמז לגורלו של לוק? האם מדובר דווקא ברמז לעתידה של ריי? ובכלל, צורת הרבים של ג'דיי היא עדיין ג'דיי, ומכאן נפתחת האפשרות שמדובר באחרוני אבירי המסדר העתיק ולא באדם אחד. מעריצים חדי אבחנה כבר קישרו בין השם לבין "הכתוביות הזוחלות" של "הכוח מתעורר", שם כונה לוק "הג'דיי האחרון".

2. הנסיכה ליאה לא תשוחזר דיגיטלית

מותה המצער של קארי פישר וההצלחה הגדולה של "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" עם השחזור הדיגיטלי של גראנד מוף טרקין ושל הנסיכה ליאה עצמו, פתחו פתח לספקולציות ולחששות שדמותה של פישר תמשיך למלא תפקיד מרכזי גם בהמשך הסדרה באופן וירטואלי. בכל הקשור ל"הג'דיי האחרון" כבר הבהירו בדיסני שפישר השלימה את חלקה בצילומים לפני מותה. בהודעה מיוחדת נוספת מטעם לוקאס פילם הובהר כי לא יעשה שימוש בשחזורים כאלה בעתיד, מתוך כבוד לפישר ולתרומתה לסדרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קארי פישר וחייל סער, מלחמת הכוכבים, האימפריה מכה שנית. AP
קארי פישר בצילומי "האימפריה מכה שנית". לא צפוי שימוש וירטואלי נוסף בדמותה/AP

3. מי יהיו הפנים החדשות של הסרט?

כמיטב המסורת, גם הסרט השמיני בסאגת סקייווקר יציג, לצד הדמויות המוכרות מהסרטים הקודמים, גם דמויות חדשות שייקחו חלק בעלילה. גוגו מבאטה-ראו ("מראה שחורה") לוהקה לתפקיד שעליו מוטל עד כה איפול. מה שידוע בוודאות הוא שמבאטה-ראו גברה על שמות כמו טטיאנה מסלני ("אורפן בלאק") וג'ינה רודריגז ("ג'יין הבתולה") כדי לקבל את התפקיד.

לורה דרן ("הולכת רחוק", "המייסד", "פארק היורה") הצטרפה לקאסט רשמית בפברואר 2016, כמו גם בניסיו דל טורו, שלוהק לתפקיד בצד האפל של מסדר הסית'. על אף שלא הוכרז על כך רשמית עדיין, גם טום הארדי צפוי להצטרף לקאסט בתפקיד חייל סער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברה חדשה בגלקסיה. גוגו מבאטה-ראו/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. (כמעט) כל כוכבי "הכוח מתעורר" צפויים לשוב

מלבד לוק (מארק האמיל), ליאה (קארי פישר) וריי (דייזי רידלי), גם יתר כוכבי "הכוח מתעורר" ישובו ל"הג'דיי האחרון". הבולטים שבהם: קיילו רן (אדם דרייבר), גוונדוליין כריסטי (קפטן פאזמה), אוסקר אייזק (פו דמרון), אנדי סירקיס (המנהיג העליון סנוק) ג'ון בויגה (פין), פיטר מייהו (צ'ובאקה) אנתוני דניאלס (C-3P0) ולופיטה ניונגו (מאז קנאטה). שני הדרואידים הכי אהובים בגלקסיה, R2D2 ו-BB8 ישובו אף הם. במידה וזה עדיין היה בספק, האריסון פורד סיים את חלקו ביקום "מלחמת הכוכבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרת להוביל את הצד המואר. דייזי רידלי בתפקיד ריי ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. מה ידוע על האופי של הסרט החדש?

הבמאי ריאן ג'ונסון ("לופר"), שונה בגישתו מזו של ג'יי ג'יי אברהמס. מריאיונות שנערכו בחודשים האחרונים עם ג'ון בויגה ולורנס קסדן (תסריטאי "הכוח מתעורר" והטרילוגיה המקורית) עולה כי הסרט צפוי להיות קודר ואינטנסיבי יותר מקודמו. עלילת הסרט תיפתח בנקודה שבה הסתיים קודמו, על האי שבו ריי מאתרת את לוק שירד למחתרת. לא מעט שמועות ותיאוריות קושרות בין "הג'דיי האחרון" ל"האימפריה מכה שנית" - הסרט שנחשב לטוב ביותר בטרילוגיה המקורית. על אף שהדברים לא אושרו רשמית בידי גורם מ"מלחמת הכוכבים", הסבירות שהוא יכלול תקופת הכשרה שתעבור ריי בידי המאסטר האבוד (בדיוק כפי שלוק עבר בהדרכתו של יודה) היא די גבוהה.

ריאן ג'ונסון. GettyImages
ריאן ג'ונסון, במאי "מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully