וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסרט שגרם לסקנדל חסר תקדים מגיע לטלוויזיה

14.6.2017 / 20:02

כתשעה חודשים לאחר הפיצוץ בפרסי אופיר, "ג'נקשן 48" מגיע לשידור טלוויזיוני ראשון. צפו בקטע מהסרט, שבמובן מסוים אפשר לומר כי חזה את העימות

יח"צ - חד פעמי

כולם זוכרים את המהומה שהתרחשה השנה בפרסי אופיר, רק חלק זוכרים מה עמד מאחוריה ומעטים עוד יותר זוכרים איך הכל התחיל – מכך שתאמר נפאר היה מועמד (וזכה בסופו של דבר) לפרס השיר הטוב ביותר על "ג'נקשן 48" והוזמן להופיע על הבמה – ומשם, השאר הוא היסטריה והיסטוריה.

בסוף השבוע הקרוב, כתשעה חודשים לאחר הסקנדל הבלתי נשכח ההוא, יגיע "ג'נקשן 48" לשידור בכורה טלוויזיוני ב-yes קולנוע ישראלי. כיוון שרוב הקהל, בעיקר בציבור היהודי, פספס אותו כשהיה על האקרנים ומכיר אותו בעיקר הודות לשערורייה סביבו, לרוב הצופים זו תהיה הזדמנות ראשונה לצפות בו.

את הסרט, שזכה בפרסים בפסטיבלים של טרייבקה ושל ברלין, כתב וביים אודי אלוני. נפאר שר ומככב בו כבן דמותו, ראפר מלוד הנלחם הן בעוולות של החברה הישראלית והן באלה של החברה הפלסטינית.

לקראת השידור, אתם מוזמנים לצפות כאן בקטע מתוך "ג'נקשן 48", בו גיבור הסרט מגיע לראיון בטלוויזיה ישראלית ונתקל בגישה מתנשאת ומתחסדת של המנחה, שבמובן מסוים אפשר לראות בה תחזית לא רעה לקראת מה שקרה בפרסי אופיר.

"ג'נקשן 48" ישודר ב-yes קולנוע ישראלי בשבת 17.6 ב-22:00.

ג'נקשן 48.
ביום ראשון ב-yes קולנוע ישראלי. מתוך "ג'נקשן 48"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully