וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרון הענקים: השחקן הבריטי המוערך דניאל דיי-לואיס פורש ממשחק

20.6.2017 / 23:27

דניאל דיי-לואיס בן ה-60, שבאמתחתו שלושה פרסי אוסקר על משחק, החליט לפרוש מהמלאכה, כך מדווח עיתון 'וראייטי'. דיי-לואיס מוכר מסרטים כמו "כף רגלי השמאלית", "בשם האב", "לינקולן", "זה ייגמר בדם", "כנופיות ניו יורק" ורבים אחרים

דניאל דיי לואיס. GettyImages
שיר פרידה. דניאל דיי-לואיס/GettyImages

השחקן הבריטי המוערך דניאל דיי-לואיס החליט לפרוש ממשחק, כך מדווח הערב עיתון 'וראייטי'. "דניאל דיי-לואיס לא יעבוד עוד כשחקן", אישרה הדוברת של השחקן. "הוא אסיר תודה על כל שיתופי הפעולה ועל קהליו לאורך השנים הרבות. זוהי החלטה פרטית, והוא או נציגיו לא יגיבו עוד על הנושא הזה".

דניאל דיי-לואיס בן ה-60 זכה במשך הקריירה שלו בשלושה פרסי אוסקר על משחקו בסרטים שונים: "כף רגלי השמאלית", "זה ייגמר בדם" ו"לינקולן". מלבד זאת היה מועמד פעמיים נוספות על תפקידו ב"בשם האב" ו"כנופיות ניו יורק". את קריירת המשחק שלו התחיל דיי-לואיס כבר בגיל 14 בסרט "יום ראשון הארור", ובין הסרטים הנ"ל שיחק גם ב"המוהיקני האחרון", "הקלות הבלתי נסבלת של הקיום", "מכבסה יפהפיה שלי" ועוד רבים.

לאחרונה חבר שוב אל במאי "זה ייגמר בדם", פול תומאס אנדרסון, לטובת תפקיד ראשי בסרטו החדש, שעדיין נטול שם, המתרחש על רקע עולם האופנה העילית וצפוי להגיע לאקרנים בסוף השנה. לפי שעה זה צפוי להיות סרטו האחרון של דיי-לואיס, ועל פי מקורבים לו הוא מתכנן להשתתף בקידום הסרט, מה שבוודאי יוביל לשאלות רבות של עיתונאים בנוגע לסיבותיו לפרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully