וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם שפיגל נבחר לאחד מבתי הספר לקולנוע הטובים בעולם

17.8.2017 / 13:32

הוליווד ריפורטר גיבש רשימה של 15 בתי הספר לקולנוע המובילים בעולם חוץ לארצות הברית, וגם המוסד הירושלמי נכלל בחבורה היוקרתית

(בסרטון: קטע מ"בית האילמת", תוצרת סם שפיגל)

כבוד גדול לסם שפיגל: הבית הספר הירושלמי לקולנוע, בייסודו ובניהולו של רנן שור, נבחר כאחד מ-15 המוסדות המובילים מחוץ לארצות הברית בתחומו.

מיותר לציין כי סם שפיגל הוא המוסד הישראלי היחיד שנכנס לרשימה, אותה גיבש הוליווד ריפורטר, אחד מכלי התקשורת החשובים והמשפיעים בתעשיית הקולנוע האמריקאית.

בשנים האחרונות, הסרטים של בוגרי בית הספר זוכים לתהודה בינלאומית רבה. "אנה" העלילתי של אור סיני ו"בית האילמת" התיעודי של תמר קיי השתתפו בפסטיבלים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר וזכו בהם בפרסים.

כדי להבין את גודל ההישג של סם שפיגל, די להסתכל ברשימת המוסדות האחרים שנבחרו לרשימה, ובהם בתי ספר אגדיים לקולנוע כמו לה פמיס הפריזאי. עוד ברשימה, אקדמיות לקולנוע מבייגינג', פראג, טורונטו וערים אחרות מסביב לעולם.

סם שפיגל הוא כמובן רק אחד מיני מקומות רבים בהם אפשר ללמוד קולנוע בישראל, ואין ספק כי הכתרתו כאחד מן המשובחים בעולם בתחומו תהפוך אותו לאטרקטיבי עוד יותר בעיני סטודנטים המתלבטים כיצד ללמוד, וזאת אולי גם על חשבון מתחריו בתל אביב.

בצד הבשורה ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "אנה" של אור סיני, סרט מוצלח במיוחד שיצא מבית הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך
בית האילמת.
בשורה אחת עם לה פמיס האגדי מפריז. מתוך "בית האילמת"
חגיגות 25 שנה לבית הספר סם שפיגל. צילום: יוסי צבקר,
יש מה לחגוג. מנהל סם שפיגל רנן שור עם הבמאי שמי זרחין/צילום: יוסי צבקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully