וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מרטין סקורסזה מעורב בהפקת סרט המקור של הג'וקר

23.8.2017 / 9:35

הבמאי המוערך עשוי לשמש מפיק בסרט שיחקור את עברו של הג'וקר המסתורי, וצפוי לדמות בעיצובו ואופיו ל"השור הזועם" ו"נהג מונית". תסריטאי "פייטר" ובמאי "כלבי מלחמה" מיועדים לכתוב ולביים את הסרט. ג'ארד לטו לא צפוי לשוב לנעליו של הג'וקר

מרטין סקורסזה. Dave J Hogan, GettyImages
גיבור העל של הבמאים. מרטין סקורסזה/GettyImages, Dave J Hogan

גיבורי העל הגדולים של הקומיקס עשויים להתאחד בקרוב עם גיבור על בשר ודם. על פי דיווח בדדליין מצויים אולפני האחים וורנר ו-DC קומיקס במגעים ראשונים להפקת ספין אוף נוסף במסגרת היקום המורחב שלהם. הסרט צפוי להתחקות אחר מקורותיו של הג'וקר, מהנבלים האיקוניים בתולדות הקומיקס ואויבו המושבע של באטמן. אחד המאפיינים הבולטים של הג'וקר לאורך השנים היה עברו המעורפל, וכעת נראה שאנחנו עומדים לגלות כיצד הפך להיות מחולל הכאוס שלמדנו להכיר.

אלא שהחדשות המסעירות באמת מהדיווח הזה מגיעות מהשמות שמאחורי המצלמה. לא אחר מאשר מרטין סקורסזה מיועד להפיק את הסרט בצוותא עם סקוט סילבר, תסריטאי "פייטר" ו"8 מייל". המעורבות המסקרנת של הבמאי האגדי בפרויקט נובעת ממסגרת הסיפור המקורית שמיועדת לעטוף אותו. על פי הדיווח, הסרט אינו צפוי להיות חלק מסיפור קיים או להתכתב עם סרטים אחרים ביקום של DC/וורנר. במקם זאת, הוא מיועד להיות מותחן פשע המתרחש בגותהאם של שנות ה-80, ולהעניק תחושה של "סרטי סקורסזה" בסגנון "השור הזועם", "נהג מונית" ו"מלך הקומדיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרט שיגלה לנו את עברו המעורפל? ג'ארד לטו בתור הג'וקר מתוך "יחידת המתאבדים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקורסזה, כאמור, מיועד רק לתפקיד של מפיק, אולם עצם הסכמתו להיות מעורב בסרט קומיקס הופכת את הפרויקט כולו למסקרן כבר כעת. מי שמיועד לביים את הסרט הוא טוד פיליפס ("אחרי החתונה עוצרים בווגאס", "כלבי מלחמה"). פרט מסקרן נוסף שנובע מהדיווח הוא שג'ארד לטו - שגילם את הדמות ב"יחידת המתאבדים", וזכה לביקורות רבות - לא ישוב לנעליו של הג'וקר, שצפוי להיות צעיר בהרבה בסרט החדש.

בשלב זה אין כמובן כל אישור רשמי מצד האולפנים לידיעה, ובוודאי שלא תאריך משוער להגעת הסרט לאקרנים. סרט הגיבורים הבא של DC ו-וורנר יגיע כבר בנובמבר הקרוב, כש"ליגת הצדק" ינסה לשחזר את הצלחת "הנוקמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ארד לטו לא צפוי לשוב, וטוב שכך/מערכת וואלה!, צילום מסך
הג'וקר מתוך "האביר האפל". The Dark Knight,
כנראה שהפעם נראה את הג'וקר בלי צבעי פנים/The Dark Knight

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully