וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה ווינפרי: "אני לא לסבית"

9.12.2010 / 9:00

בראיון לברברה וולטרס, מנחת הטלוויזיה הוותיקה הכחישה בדמעות שיש לה קשר רומנטי עם חברתה ושותפתה המקצועית גייל קינג

רגע לפני שהיא משיקה את רשת הטלוויזיה החדשה שלה OWN, העניקה האישה הראשונה של תוכניות האירוח בארצות הברית, אופרה ווינפרי, ראיון לעיתונאית הוותיקה ברברה וולטרס בו התייחסה לשמועות לפיהן היא חובבת את בנות מינה. בראיון שישודר הערב (חמישי) ברשת ABC, התייחסה ווינפרי לחברותה בת 20 השנה עם גייל קינג, חברתה הטובה ביותר והעורכת הראשית של O, The Oprah Magazine.

"היא האמא שמעולם לא היתה לי", אמרה אופרה בדמעות, "היא האחות שכל אחד היה רוצה. היא החברה שלכל אחד מגיע. אני לא מכירה אדם טוב יותר. זה גורם לי לבכות כי אני חושבת עד כמה בעצם מעולם לא אמרתי לה את זה. טישיו בבקשה".

ווינפרי וקינג הכירו בזמן שעבדו ביחד בתחת טלוויזיה בבולטימור ומאז הן בלתי ניתנות להפרדה, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית, מה שגרר שמועות לפיהן הן מנהלות ביניהן קשר רומנטי. זאת, בזמן שווינפרי מנהלת זוגיות ארוכת שנים עם איש העסקים סטדמן גרייהם.

"אני לא לסבית", אמרה ווינפרי לוולטרס. "אני אפילו לא סוג של לסבית. והסיבה שזה מטריד אותי היא שזה אומר שמישהו חושב שאני משקרת. זה דבר ראשון. דבר שני – למה שארצה להסתיר דבר כזה? זה לא איך שאני מנהלת את החיים שלי".

ואילו לגבי גרייהם, אמרה ווינפרי: "ב-2003, 2004 החלטתי במודע לצמצם את ההופעות הפומביות שלי עם סטדמן. אבל הוא האהבה, המאהב, הגבר, הפרטנר, השותף של חיי".

מיליוני אנשים בכ-145 ברחבי העולם צופים בתוכנית האירוח של ווינפרי, שעתידה להסתיים במאי 2011 אחרי 25 שנה על המסך. בינואר הקרוב תוציא ווינפרי לדרך את OWN, רשת הטלוויזיה החדשה שבבעלותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully