וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה רון בתוכנית "תהיו בריאים": הכי רחוק שפליטת "האח הגדול" מסוגלת לו

30.6.2011 / 6:31

דנה רון דווקא עושה עבודה טובה ב"תהיו בריאים", תוכנית הבוקר שלה בזכיינית קשת, אך זה רק מעיד על הכלום הטלוויזיוני שהיא מייצגת כפליטת "האח הגדול". פז חסדאי מתגעגע לפרידה

בהתחלה זה מריח כמו קונספירציה. למה דנה רון צריכה לקבל תוכנית בוקר? מה כל כך מיוחד בפליטה הספציפית הזאת, ואילו איכויות היא חשפה בבית "האח הגדול" שמעניקות לה את הזכות להנחות משדר טלוויזיוני? הפרנואידים כבר נזכרו ביציאה המוזרה שלה מהתוכנית ובפרשת יורם זק המפוקפקת. הועלתה האפשרות שהכל חלק מהסכם השתיקה של דנה, שנאותה לא לתבוע את הזכיינית קשת על ההתבטאות הסקסיסטית ובתמורה זכתה לגמול הולם. איך אחרת אפשר להסביר את הבחירה בדנה? בכל זאת, באותו סוף שבוע סוער העם אמר את שלו, ובכלל בחר בתומר. ואם אתם לא זוכרים במי מדובר, אתם לא לבד.

התיאוריות הקונספירטיביות הציגו את קשת כפאמיליה איטלקית, שדואגת לאנשים שלה ומפצה אותם בזמן מסך על זה שלא זימרו לתקשורת, אבל אז דנה מפציעה בתוכניתה "תהיו בריאים" (ימי ד' ו-ה' ב-10:00 בבוקר), ובהחלט עושה עבודה טובה. היא חייכנית וחיובית, קומוניקטיבית וקולחת, ובעיקר עושה את הדבר שנראה כבלתי אפשרי: להקשיב בעניין לשורה של אורחים מוזרים שמדסקסים על תיקים, בוטוקס ותסרוקות חתונה, ולהעמיד פנים שמדובר בנושאים הרי גורל.

"האח הגדול": היזכרו בפרשת דנה רון וההתבטאות של יורם זק

"האח הגדול": האם דבריו של יורם זק הם הטרדה מינית?

"האח הגדול": כל הפרשיות, השערוריות והריבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבר'ה, זה פוסט-מודרניזם - אני לא פחות חשובה מחדשות הספורט. דנה רון ב"תהיו בריאים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה ממלאת את תפקיד המנחה בהצלחה, אבל ספק אם זה אמור להחמיא לה. אולי הנחיית תוכנית בוקר היא הפרס האולטימטיבי לפליט הצייתן, אבל המיומנויות שהתפקיד דורש הן לא משהו שאפשר להתגאות בו. כשנושאי השיחה הם בעיקר סביב מתכונים, דיאטות ויחסים, והמנחה מצליחה להביע עניין אמיתי במרואייניה ולהשתלב בטבעיות בשיחה על פרחים ורהיטים, יש שתי אפשרויות: או שזה באמת מרתק אותה (מה שהופך אותה לרדודה ושטחית), או שהיא צבועה. כך או כך, קשה לצאת מזה בכבוד.

אם כבר, קל יותר להזדהות עם ההתנהלות של קרין מגריזו, שנראית משועממת מאורחיה ומהנהנת בראשה מבלי להקשיב להם, ממש כמו החיקוי של שני כהן ב"ארץ נהדרת". דנה, לעומת זאת, נראית נפעמת. היא שוחה בחומר. היא מגיבה ב"וואו" לכל הגיג של חבר פאנל, גם אם ההגדרה הרשמית שלו היא "מומחה ליופי" או "מורה לאהבה". אפילו כשמונח לפניה מוצר מעוות הקרוי "עוף בגריל מן הצומח" (שלמעשה נראה כמו אוכל לכלבים), דנה יוצאת מגדרה. "זה מריח נהדר", אומרת המנחה, "וואו". ברגעים כאלה בעיקר גוברים הגעגועים לפרידה. מישהו פה חייב לתת קצת קונטרה.

תוכניות הבוקר המאוחרות: מפלטן של הקשקשניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי פרידה תתן מתכון בריאותי לשבת? דנה רון ב"תהיו בריאים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, הטבעיות שבה דנה השתלבה בז'אנר אמורה בעיקר להדאיג אותה. תוכניות הבוקר המאוחרות הן פח הזבל של הטלוויזיה, כשאין צופים, אין רייטינג ואין תקווה. בין משדרי מיסטיקה לתוכניות לפנסיונרים, בין טלנובלות קוריאניות לבהייה ב"היכל התהילה", הערוצים המסחריים מספקים את האלטרנטיבה הראויה למי שהם מחשיבים כצופיהם באותן שעות, עקרות הבית הנואשות. הדגש הוא על הייאוש. מעין תחושה ריקנית של בזבוז זמן, בניסיון מדכדך להעביר את השעות המתות. אלה הם הרגעים בהם דנה מצליחה לבלוט, כשאין ציפיות ואין אפשרות להתאכזב. זוהי דנה, נסיכת השפל, מלכת הכלום, כוכבת הטלוויזיה. ספק אם היא יכלה לקוות ליותר מזה.

עוד תוכניות בוקר: על התוכנית של גיא מרוז ואורלי וילנאי

צופים בתוכניות בוקר? ספרו לנו למה בעצם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully