וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור כהן עוזב את "ארץ נהדרת": נו אז?

1.9.2011 / 16:02

אם לא רעדו לכם הידיים בזמן ששמעתם שמאור כהן עוזב את "ארץ נהדרת", אל תחשבו שאתם לא בסדר - פשוט לא ברור מראש מה הוא עשה שם

בואו ננסה משהו. עצמו את עיניכם. עכשיו, דמיינו את "ארץ נהדרת" ללא מאור כהן, שהודיע על עזיבתו. דמיינו את הפאנל מתחיל, קיציס מתעמת עם הדמות של ביבי, ליברמן שוטף את האולפן בעוד רגע קסם מצמרר, טל פרידמן עושה דמות של וואטאבר וכולם נחנקים. עכשיו פקחו את עיניכם: גנבו לכם את הארנק. וזה בגלל שבזבזתם את כל הזמן של הדמיון המודרך הזה בניסיון להיזכר איזו דמות לעזאזל מחקה מאור כהן, וכבר עברו עשרים דקות, ואנחנו מזמן הלכנו הביתה.

בעשור האחרון "ארץ נהדרת" חקקה לנו במוח עשרות פרצופים, דמויות, מטבעות לשון. הערך הסאטירי שלה כמעט זניח בהשוואה לתרומתה לתודעה הקולקטיבית התרבותית שלנו. וזה בעיקר בגלל שהטאלנטים שלה שעטו החוצה מהמסך והתפוצצו לנו בסלון בקונפטי של כריזמה. רובם, בכל אופן. ואם אחד מהם עזב, כמו שקרה עם אסי כהן, האדמה רעדה ודגים נפלו מהעננים. לא הפעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: מישהו שממש עצוב שהוא עוזב. נחשו מי? מתוך "ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה כמובן לא שמאור כהן לא מוכשר ולא שהוא לא מצחיק. זה גם לא שהוא לא עשה חיקויים מצוינים של מודי בר און, אריק איינשטיין וג'ורג' בוש (נזכרתם, הא?) וכמובן את דמותו של קרקו מהפרלמנט. כהן פשוט לא הצליח להיות משמעותי, להפוך לחלק מה-DNA של התכנית והיה בו משהו לא נדבק. כהן נראה כמו הבחור שעבר במקרה בסביבה בזמן הצילומים, דחף את הראש לפריים ומסר ד"ש לאימא שלו.

חשוב לומר שזו לא תלונה או ביקורת - להיפך, זה כנראה חלק מהגרוב הקולי של כהן - האאוטסיידריות שלו, העובדה שהוא בעצם לא ממש שם אלא בכלל עסוק בלהקליט אלבום. אבל זה גם מה שהקטין לו את זמן המסך וגרם לו להישכח. ספק אם עצרו אותו ילדים ברחוב וצעקו לו "תעשה מודי". אז אם לא התעלפתם מהעובדה שהוא הודיע עכשיו על עזיבתו, אל תדאגו, הלחץ דם שלכם בסדר.

מאור כהן בערב המחווה לאהוד בנאי והפליטים. שי אוקנין
ככה נראה מאור כהן כשהוא בשיאו - בלייב/שי אוקנין

נראה שב"ארץ" תמיד יהיו בשוליים שאריות עודפות של "ההוא שעושה חצי תפקיד כשימי חמישי נופלים על ירח מלא". יכול להיות שרועי בר נתן, שמצטרף עכשיו במקומו, ייפול לתוך המשבצת הזאת. ואם לא הוא, אז אלי פיניש שוקע יפה לתוכה. בקאסט כל כך מגוון, תמיד יהיה מישהו שיידחק הצידה. כשאור כל כך חזק בוקע לטל פרידמן מהאוזניים, מישהו יצטרך לעמוד בחלק החשוך של האולפן, בכוך על שם דב נבון.

"ארץ נהדרת" תתקשה להסתדר בלי אסי כהן

גם מולי שגב כבר מתגעגע לכהן. לאסי, כן?

"ארץ נהדרת" במחאה היתה מצוינת

מתגעגעים למאור כהן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully