וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך לזכות באמי? הבחירות של וואלה! תרבות

14.9.2011 / 7:04

מסטיב קארל על שירת הברבור שלו, דרך מייקל סי הול על "דקסטר" המדהימה ועד "משפחה מודרנית" שמתעלה על עצמה - למי הכי מגיע לזכות בפרס אמי?

הקומדיה הטובה ביותר: "משפחה מודרנית"

לאחר זכיות ושבחים רבים בעונתה הראשונה, היה חשש שמא המשפחה הכי מצחיקה בטלוויזיה תסבול מתסמונת העונה השנייה ולא תצליח לשחזר את ההצלחה של העונה הראשונה, אבל למרבה השמחה, בדיוק ההיפך קרה. הדמויות של "משפחה מודרנית" חזרו אלינו לעונה שניה בשלות ומגובשות יותר, העלילות מופרכות יותר ועם שחקני אורח מעניינים יותר. כך יצא שמבלי לשים לב, קיבלנו עונה שנייה מצוינת של אחת הסדרות הכי מצחיקות על המסך.

יתר המועמדות:
"glee"
"רוק 30"
"המפץ הגדול"
"מחלקת גנים ונוף"
"המשרד"

הדרמה הטובה ביותר: "משחקי הכס"

חודשים לפני עלייתה לאוויר הצליחה הסדרה של HBO לייצר מסביבה באזז היסטרי. כבר כמעט היה חשש ש"משחקי הכס" לא תצדיק את הציפיות הגבוהות, אבל אז הגיעו פיטר דינקלג' ושון בין כשהם מגובים בסדרת ספרי הפנטזיה המצליחים של ג'ורג' מרטין, והביאו לנו את כל היכולות של המסך הגדול לתוך 10 פרקים מלאי השקעה והקפדה. הסדרה ריתקה צופים רבים למסך, הפכה לחביבת המבקרים וכבר החלה לעבוד על עונתה השניה. פרס אמי על המדף אולי יהפוך את הצילומים ביערות הקפואים של צפון אירלנד למהנים יותר.

יתר המועמדות:
"מד מן"
"אימפריית הפשע"
"דקסטר"
"האישה הטובה"
"אורות ליל שישי"


"משחקי הכס" - שיר הלל למלכה חאליסי

השחקן הטוב ביותר בדרמה: מייקל סי הול

תגידו שזה בגלל ההחלמה מסרטן, הגירושין מאשתו, הקיפוח המתמיד בפרסי האמי – הכל נכון. אבל הסיבה המרכזית לכך שמייקל סי הול הוא הבחירה שלנו, היא שש שנים של משחק מופתי של דמות הרוצח הסדרתי הכי אהוב באמריקה. כבר שש עונות ש"דקסטר" רוצח אנשים באין מפריע, להנאתם של הצופים, המבקרים ומצביעי גלובוס הזהב, אבל מוצא את עצמו פעם אחר פעם מפסיד את פרסי האקדמיה. השנה אנחנו מקווים שכבר לא תהיה לו סיבה לרצוח מישהו.

יתר המועמדים:
ג'ון האם ("מד מן")
יו לורי ("האוס")
סטיב בושמי ("אימפריית הפשע")
קייל צ'נדלר ("אורות ליל שישי")
טימותי אולפנט ("צדק פרטי")

השחקנית הטובה ביותר בדרמה: קוני בריטון

חמש עונות של "אורות ליל שישי" לקחו לדמותה של בריטון, תמי טיילור, להיות מסוגלת לגרום לבעלה להקשיב לה ולרצונותיה. דמותה של אשת המאמן הכנועה אך חכמה, זיכתה את בריטון בשבחים רבים ועוד בטרם הספיקה לעלות על המדף ולצבור אבק עם ביטולה של הסדרה, היא כבר נחטפה לסדרת המתח החדשה של יוצר "glee" ראיין מרפי "סיפור אימה אמריקני". אולי אחרי חמש עונות של התעלמות, גם באקדמיה סוף סוף יטו לה אוזן קשבת.

יתר המועמדות:
ג'וליאנה מרגוליס ("האישה הטובה")
אליזבת' מוס ("מד מן")
קאת'י בייטס ("החוק של הארי")
מרישקה הריגטאי ("חוק וסדר: מדור מיוחד")
מיראל אנוס ("קילינג")

שחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה: פיטר דינקלג'

העוצמה המתפרצת מתוך המטר ושלושים וחמישה ס"מ של דינקלג' היא שמזכה אותו לדעתנו בפרס. דינקלג' הוכיח את יכולותיו לשחק דמות שהיא מעבר לאתנחתא קומית (אבל לא לגמרי בלעדיה) והפך לאחד השחקנים המדוברים והמוערכים השנה בהוליווד. אחרי שנים של תפקידי אורח זניחים (וכמה סרטים יפים, כמו "אנשי התחנה"), שזיכו אותו בהכרה המינימלית כ"הגמד הזה", הגיח דינקלג' לתפקיד דרמטי בו הצליח להראות לכולם למה הוא באמת מסוגל. אמי? קטן עליו.

יתר המועמדים:
ג'וש צ'ארלס ("האישה הטובה")
אלן קאמינג ("האישה הטובה")
וולטון בוגינס ("צדק פרטי")
ג'ון סלאטרי ("מד מן")
אנדרה בראוור ("גברים בגיל הזה")

שחקנית המשנה הטובה ביותר בדרמה: מישל פורבס

פורבס חזרה השנה לחיינו בסדרת המתח "דה קילינג" לאחר כמה שנים בהם הופיעה בתפקידי אורח רבים, שהיו רק רעשי משנה לתפקיד הזכור ביותר שלה כד"ר ג'וליאנה קוקס בסדרת המשטרה "רצח מאדום לשחור". בין הקרירות שמאפיינת את יתר הדמויות בסדרה, הצליחה פורבס להתבלט מעל כולם ברגישות המשכנעת שהיא מצליחה לייצר וגרמה לנו לבכות יחד איתה כבר בפרק הראשון, עוד לפני שהבנו מי נגד מי.

יתר המועמדות:

קלי מקדונלד ("אימפריית הפשע")
ארצ'י פנג'אבי ("האישה הטובה")
קריסטין ברנסקי ("האישה הטובה")
מרגו מרטינדייל ("צדק פרטי")
כריסטינה הנדריקס ("מד מן")

השחקן הטוב ביותר בקומדיה: סטיב קארל

תגידו שזו בחירה פופוליסטית, לא מקורית ואולי נדושה, אבל העובדה היא שמגיע לסטיב קארל המוכשר את שירת הברבור הזו, את החסד הזה, לאחר שש שנים בהן גילם את מנהל המשרד האקסצנטרי מייקל סקוט. קארל סיים השנה את תפקידו ב"המשרד" והשאיר אחריו מעריצים רבים מלאי געגוע ועם נעליים גדולות שטרם נמצא להם ממלא. זכייה שלו תהיה מוצדקת, מתבקשת ומשמחת מאוד.

יתר המועמדים:

ג'ים פרסונס ("המפץ הגדול")
ג'וני גלאקי ("המפץ הגדול")
אלק בולדווין ("רוק "30)
לואי סי קיי ("לואי")
מאט לה בלנק ("אפיזודס")


מצעד הדחויים של פרסי האמי

השחקנית הטובה ביותר בקומדיה: איימי פוהלר

איימי פוהלר, שחוגגת השבוע יום הולדת 40, היא שועלת קומדיות ותיקה. מהימים השמחים עם טינה פיי ב"סאטרדיי נייט לייב", דרך תכנית הלילה של קונאן אובריאן ועד לקומדיה המצליחה בכיכובה, "מחלקת גנים ונוף", הצליחה פוהלר להצחיק אותנו ובמקביל לגרום לנו לחשוב שמא הדמויות המטורללות שהיא משחקת לא הומצאו, כמו שבוססו על אישיותה הססגונית. הדמות של פוהלר, לזלי נופ, בכירה במחלקת הגנים והנוף של עיריית פוני, היא אישה אמביציוזית, אופטימית וחרוצה שגורמת לך לחשוב שגם אתה יכול לשנות את העולם. או לפחות את הגינה בחצר.

יתר המועמדות:

טינה פיי ("רוק 30")
לורה ליני ("מזל סרטן")
אידי פאלקו ("האחות ג'קי")
מליסה מקארתי ("מייק ומולי")
מרתה פלימפטון ("לגדל את הופ")

שחקן המשנה הטוב ביותר בקומדיה: כריס קולפר/ טיי בורל

שחקנים בסדרות קומדיה מתחלקים לשניים: השחקנים המצוינים שמשחקים דמויות טובות, ואלה שפשוט משחקים דמויות מצחיקות ומפילים אותנו לרצפה. ולכן, גם הבחירה שלנו בקטגוריה הזו מתחלקת לשניים: מחד, כריס קולפר – קורט האמל הנפלא שמהווה השראה לכל ילד שאי פעם הציקו לו בתיכון, נתן לנו עונה מקסימה של "glee" שכללה גם נשיקה עם אהוב ליבו שגרמה לכולנו להרגיש שוב כמו נערות בנות 16. מאידך , טיי בורל – פיל דנפי המגושם שבהתנהלותו הכושלת מול ילדיו ואשתו ב"משפחה מודרנית" מצליח לגרום לנו לצחוק בקול רם אפילו לבד בחדר. לו רק ניתן היה לפצל את הפסלון.

יתר המועמדים:
אריק סטונסטריט ("משפחה מודרנית")
ג'סי טיילר פרגוסון ("משפחה מודרנית")
אד אוניל ("משפחה מודרנית")
ג'ון קרייר ("שני גברים וחצי")

שחקנית המשנה הטובה ביותר בקומדיה: סופיה ורגרה

סופיה ורגרה התחילה כדוגמנית/מגישה בארץ מוצאה קולומביה וניסתה את מזלה בכמה תפקידי אורח קטנים ופיילוטים כושלים בקולנוע ובטלוויזיה. התפקיד שהפך אותה לשם שגור בפי כל הוא זה של גלוריה דלגדו פריצ'ט – עקרת בית קולומביאנית עם ילד מבריק שנשואה לג'יי המבוגר ממנה בכמה שנים בסדרה "משפחה מודרנית". סופיה נכנסת בנינוחות לנעליה של הפסאודו-גולד-דיגרית המשעשעת ובכל פעם שהיא פותחת את הפה היא מוציאה ממנו אנגלית קלוקלת במבטא כבד שמצליחה להפיל אותנו מצחוק, וזה לא משנה אם היא פולטת הערה שנונה או סתם רשימת מכולת.

יתר המועמדות:
ג'ולי בוואן ("משפחה מודרנית")
ג'יין לינץ' ("glee")
בטי וויט ("שוות בקליבלנד")
קריסטין וויג ("סאטרדיי נייט לייב")
ג'יין קראקובסקי ("רוק 30")

תכנית הווראייטי הטובה ביותר:" דו"ח קולבר"

ישנן סיבות רבות לבחירה הזו ואין ספק שאחת מהן היא הרצון העז לשבור את רצף הזכיות של ג'ון סטיוארט. סטיבן קולבר, האיש שהתחנך על ברכיו של המאסטר סטיוארט, והיה עד לזכיותיו שמונה שנים ברציפות, הצליח לבדו לגדול ולהבשיל לכדי תכנית שנונה, בעלת נתוני רייטינג טובים וקהל מעריצים נאמן. עכשיו הגיע תורו. עם שבע עונות בהן עשה צחוק מהעיניים היפות של אנדרסון קופר, הודיע על מועמדותו לנשיאות ונלחם עד חורמה בביל אוריילי מגיע גם לו לנצח פעם אחת.

יתר המועמדות:
"קונאן "
"הדיילי שואו"
"לייט נייט עם ג'ימי פאלון"
"זמנים אמיתיים עם ביל מאהר"
"סאטרדיי נייט לייב"


"דו"ח קולבר" - ביקור על הסט

  • עוד באותו נושא:
  • פרס האמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully