וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בארה"ב - ריאליטי נהגים שיכורים: עוברת מסך

15.11.2011 / 7:52

אמריקה זועמת על פרק הסקס של "glee" ועל ראיון עם רופאו של מייקל ג'קסון וגם מציגה ריאליטי חדש שיעקוב אחרי נהגים שיכורים. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: כוכבי "glee" הולכים עד הסוף

לאחר פתיחת עונה פושרת במיוחד, הצליחה "glee" לשוב להיות הנושא החם. הפעם מדובר בפרק ששודר השבוע תחת הכותרת "הפעם הראשונה" בו מאבדים רייצ'ל וקורט את בתוליהם. ככל הנראה, הדבר היה עובר תחת הרדאר אם היה מדובר רק בנערה מתבגרת שמאבדת את בתוליה לאהובה הראשון, אולם כפי שאנחנו מכירים כבר את ריאן מרפי ואת הסדרה - פה, ממש כמו בפעם הראשונה, שום דבר לא הולך בקלות. בפרק נכלל גם קו העלילה במסגרתו מאבד קורט את בתוליו לאהובו בליין בסצנה נדירה למדי בעולם סדרות הנעורים.

כיאה לסדרה שמשודרת בארה"ב ונמצאת כבר חודשים רבים תחת מתקפה של ארגוני הורים למיניהם, לא נראו בפרק תמונות בוטות והיוצרים הסתפקו במחוות ידיים, חיוכים וחיבוקים מעל לחולצה דקה. אולם לשמרנים האמריקאים הספיק עצם הרעיון.

מועצת ההורים לטלוויזיה מיהרה להוציא הודעת גינוי לפרק, וטענה כי למרות הצהרתו של מרפי לפיה הפרק יספק פלטפורמה לשיחות מעשירות על הסכנות שביחסי מין בשנות הנעורים, מספק הפרק בעיקר עוד רייטינג עבור הסדרה הפופולארית. לדברי ההורים הזועמים, "glee" איננה המקום לדון בנושא רגיש זה והפרק עצמו היה רחוק מחינוכי.

לא מדובר בפעם הראשונה שהגליקים נתקלים בביקורת מסוג זה. בפרק המחווה למלכת הפופ מדונה, שרו החברים את השיר "Like A Virgin" שלווה בסצנות נוטפות מין מדומה ואחר כך עוררו סערה כשהצטלמו בצורה פרובוקטיבית למגזין GQ. בשני המקרים הם שמעו את הנו-נו-נו המוכר מצד ארגוני ההורים, וגם הפעם נראה כי העניין יסתיים בצקצוקי לשון.

ספיישל ההומואים הגדולים ביותר בטלוויזיה
"glee" חצתה את הגבול? ספרו לנו בפייסבוק

המיותר: למה מראיינים את רופאו של מייקל ג'קסון?

סערה נוספת התעוררה השבוע כאשר רשת NBC שידרה ראיון עם ד"ר קונראד מוריי – רופאו של הזמר מייקל ג'קסון שהורשע בהריגתו. הראיון נערך בטרם מתן פסק הדין במשפט ועורר זעם רב בקרב מעריציו ומקורביו של מלך הפופ המנוח. "הוא קיבל את ההזדמנות שלו במשפט", אמר אחיו של ג'קסון, ג'רמיין לכלי התקשורת, "הוא לא העיד מה שהופך אותו לפחדן". בראיון אמר מוריי בין היתר, כי ג'קסון התחנן למנת התרופות שלו אותן כינה "חלב", וטען כי הוא היה אדם נואש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

המעריצים והמבקרים כאמור זעמו על ההחלטה וטענו כי היא מונעת מכסף, שכן הראיון ניתן לרשת בתמורה לקניית הזכויות לסרט הדוקומנטרי על מוריי "Michael Jackson and the Doctor: A Fatal Friendship". הסרט ששודר השבוע ברשת הבת MSNBC (וישודר בישראל ביום רביעי ב-yes דוקו), עורר תגובות נזעמות לא פחות כאשר מורי המשיך וטען קבל עם ומצלמות כי ג'קסון היה "מכור", וכי הוא היה אדם "ערמומי". בין התגובות הזועמות היו גם מכתבים אישיים למנהלי הרשת מבני משפחת ג'קסון שניסו למנוע את שידור הסרט, אך ללא הצלחה.

מייקל ג'קסון - סיקור מיוחד ממותו ועד המשפט

הביזאר: אם שותים לא מצטלמים לריאליטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמש עשרה דקות של תהילה מפוקפקת. מתוך "D.U.I"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיקת הינשוף הופכת לתכנית ריאליטי: רשת TLC הודיעה השבוע כי היא הזמינה 12 פרקים של תכנית הריאליטי "D.U.I"( קיצור של המונח "נהיגה תחת השפעה") – תכנית העוקבת אחר שוטרים בדרכם לנסות למנוע את התאונה הבאה בה מעורב נהג שיכור. התכנית מתמקדת בשיכורים שעולים על ההגה ומלווה אותם מההליכה על הקו הישר ועד לתא המעצר, ואם צריך גם מביאה אותם בפני שופט. הסדרה תעלה ב-1 בדצמבר, אבל פוטנציאל ההתמכרות קיים כבר עכשיו.

ליהוק שיחוק: פרז הילטון יראיין את ליידי גאגא

התופעה שנקראת פרז הילטון מגיעה לטלוויזיה: כתב הרכילות הכי הצבעוני בארה"ב ינחה תכנית ראיונות חדשה שתעלה לשידור בערוץ ITV2 הבריטי תחת השם: "Perez Hilton Super Fan".

התכנית בת השעה תכלול ראיונות עומק של הילטון עם כוכבים פופולריים בקרב הקהילה הגאה – אליה משתייך גם הילטון – בהם ליידי גאגא, קייטי פרי, קלי רולנד ואנריקה איגלסיאס. התכנית תעלה לשידור בחודש הבא - הכינו את הבלונד.

לינק לעת צרה: רוצים שיראו אתכם בסדרה "ד"ר הו"?

כחלק ממסורת הפרקים המיוחדים לרגל חג המולד, מזמינה אתכם סדרת המדע בדיוני הוותיקה "ד"ר הו", להיות חלק מהחגיגה.

יוצרי הסדרה השיקו תחרות סרטונים חדשה במסגרתה אתם מתבקשים להשיב למגוון רחב של שאלות שקשורות לסדרה (האם הייתם מעדיפים לאכול אצבעות דג מטוגנות או ארוחת חג מסורתית? האם הייתם מעדיפים לבלות את החג בבית או עם ד"ר הו?) ולהעלות את הסרטון עם התשובות לרשת. הזוכים יוכלו לראות את הסרטון שלהם משודר במסגרת פרק הספיישל שישודר בחודש הבא, ולזכות בתהילה ובהערצה של גיקים מכל רחבי העולם.

הקטע שעשה לנו את השבוע: ריאן גוסלינג, ריאן גוסלינג, ריאן גוסלינג

2011 תהיה כנראה שנת ריאן גוסלינג בקולנוע. כנראה שמלבד "הפנטזיה הגדולה על סימיקו הקטן", הוא שיחק בכל סרט אפשרי והיה בכל מקום כאילו היה מם של ביבי נתניהו ברחבי הרשת. החבורה של Funny or Die החליטה לעשות משהו בנידון.

הכירו את ריאן השקט:

Quiet Ryan - watch more funny videos

לכבוד יום הולדתו ה-31 של גוסלינג שחל ביום ראשון האחרון, פינת סרטון השבוע מוקדש לאיש השקט שמוביל בבטחה את "דרייב", "משחקי שלטון", "טיפש מטורף מאוהב" וכנראה עוד כמה סרטי סטודנטים לעבר המקום הבטוח בו נמצאים כוכבי הוליווד ואם כמו בסרטון הוא יחליט שגם בסרטיו הבאים הוא לא ידבר יותר מדי - תמיד נוכל לקוות שיוריד חולצה.

ריאן גוסלינג הופך את "דרייב" לסרט פולחן
ריאן גוסלינג הוא השם החם של הוליווד - איך זה קרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully