וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארץ נהדרת": ברלד הורס את התוכנית או תורם לה?

לילך וולך ועינב שיף

13.3.2012 / 7:19

אי אפשר להתעלם מהנוכחות של ירון ברלד ב"ארץ נהדרת", השאלה אם ההומור הייחודי שלו תורם לתוכנית או לא? לילך וולך מאמינה שהוא תקוע, עינב שיף חושב שהוא חבל ההצלה

עדיין לא מצא את עצמו/ לילך וולך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, זה נורא מצחיק שהשמן משחק ליד גל גדות. נו ו? "ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ובתפקיד אורח - ירון ברלד". נכון שרועי בר נתן שנכנס יחד איתו לעונה התשיעית של "ארץ נהדרת" הוא קומיקאי וותיק עם הרבה יותר זמן מסך, ו-ורסטילי הרבה יותר, אבל ברלד שבעיקר חרך במות סטנד אפ קטנות והתפרסם לא כל כך מזמן ב"בובה של לילה", הוא עדיין אורח בעולם של "ארץ נהדרת". והאמת? עדיין בצדק.

ברלד הוא תוספת סיכון – הוא מפזר אבקת שגעת על הפורמט המתוקתק של "ארץ נהדרת", שגם כשהיא טובה וגם כשהיא טובה פחות, עובדת כמו מכונה משומנת שכל אחד יודע בה את המקום שלו, ואין מקום לטעויות. ברלד הוא הימור - הוא לא צפוי, הוא לא בהכרח מתיישב במסגרת, והוא לא מתמחה בחיקויים כמו רוב הצוות האר?צי. ברלד יודע להיות רק ברלד – לפעמים עם פאה, בדרך כלל עם חולצה שקטנה עליו בשלוש מידות, ועם הכרס שהפכה לסימן ההיכר שלו. שאותה גידל פעם מתוך החלטה כי שמן זה מצחיק.

ברלד בפעולה:

ברלד מצחיק, ההומור שלו מזכיר את זה של כריס פארלי שגם הוא עבד על רובריקת השמן הסלפסטיקי, המוחצן והמתאבד על כל בדיחה. אבל ב"ארץ נהדרת" הוא עדיין לא מצא את עצמו, ואולי "ארץ נהדרת" לא באמת יודעים עדיין מה לעשות איתו. אגואים גדולים ככל שיהיו, כוכבי "ארץ נהדרת" יודעים להיות חלק ממערכת גדולה מהם, ירון ברלד הוא פלנטה משל עצמו. אם איכשהו יצליחו לרתום את הטרפת שלו לטובת המנוע של התוכנית, הוא יצליח לשרוד בה, ואם לא – יהפוך לאורח לא רצוי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

התוספת שתופסת/ עינב שיף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיף ת'מנוש. ברלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה דקות לפני המערכון בכיכובם של ברלד וגל גדות, הגיע ההסבר המדויק למה "ארץ נהדרת" חייבת את ירון ברלד: במערכון אחר, טל פרידמן גילם את רון קופמן ואלי פיניש גילם את מאיר איינשטיין - שניהם דמויות שברלד מגלם בגאוניות ב"בובה של לילה". לצפות בפרידמן ופיניש מגלמים את קופמן ואיינשטיין אחרי שרואים את ברלד עושה את השניים דומה לצפייה ב"ניקוי ראש" אחרי "ארץ נהדרת": ברלד מכניס לכל דמות שהוא מגלם אלמנט קיצוני כל כך של טירוף, שאין שום דרך חזרה.

זהו הסיפור בינתיים של ברלד ב"ארץ נהדרת": נכון, מחזור הדמויות מ"בובה של לילה" בעייתי ונכון - הכתיבה בעונה הזו נשענת יותר מדי על ניצוצות של כישרון אישי וברלד אכן לא מיושר עם המכונה - אבל זה בדיוק מה שהמכונה צריכה: מישהו שיגרום לשחקנים שסביבו לחשוב מחוצה לה, להראות להם שיש סוגי הומור אחרים מאשר חיקויים מדויקים עד כדי מכניות. כרגע, "ארץ נהדרת" נמצאת בעונה בעייתית מאוד עם מעט מדי רגעים מצחיקים - ברלד נותן לנו בדיוק את הסיבות לפתוח טלוויזיה שבוע אחרי שבוע.

ברלד ב"ארץ נהדרת": בעד או נגד? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully