וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP": מי מהפיינליסטים צריך לזכות בגמר?

26.8.2012 / 1:02

אנה ארונוב לא התלכלכה אבל לא שיחקה באמת, איתי שגב התעלל בפרסטר אבל היה אסטרטג, ענת הראל הובילה אבל תפסה תחת - למה כל אחד מהפיינליסטים צריך לזכות, או לא, במיליון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל אחד מגיע וגם לא. שלושת הפיינליסטים: איתי שגב, אנה ארונוב וענת הראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני הסוף, כבר אפשר לסכם ולומר שעונת ה-VIP של "הישרדות" היתה אחת ההפתעות המוצלחות של התקופה. עם דרמה עשויה וערוכה היטב, מפורסמים שהשילו מעליהם את גינוני הטקס והיו מוכנים לרמוס אחד את השני בדרך אל מיליון השקלים וכמה ישבנים חטובים - הריאליטי הישראלי זכה לשדרוג שלקהל הצופים יהיה קשה להסכים לסגת ממנו. ביום רביעי הקרוב שלושת הפיינליסטים - ענת הראל, איתי שגב ואנה ארונוב - ינסו לשכנע את המושבעים ואת הצופים בבית להעניק להם את הפרס הגדול. רגע לפני, הנה כל הסיבות למה כל אחד ואחד מהם ראוי, או לא, לזכות ב"הישרדות VIP".

אנה ארונוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשארה נסיכה, לטוב ולרע. אנה ארונוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה כן:
מבין שלישיית הגמר הלא אטרקטיבית במיוחד של "הישרדות VIP", אנה ארונוב היא המועמדת החמודה והחביבה מכולם. איתי שגב הצליח לרצוח כל מה שנותר מהחיבה הכללית שעוד נשארה אליו מימיו כג'ודי לוץ אהרונוב; ענת הראל הבהילה עוד בפרסומות שלה לאישה בעלת סיקס פאק והיא מבהילה גם עכשיו בשבתה כמ"כית כעוסה, ורק אנה ארונוב עבדה כל כך קשה בכל עונות "רוקדים עם כוכבים". ארונוב הצליחה באופן עקרוני שלא לדפוק לגמרי את התדמית הנסיכית למדי שהיתה לה; לא התלכלכה באופן בלתי נסלח; וחוץ מההתאהבות התמוהה בתורג'י האגרסיבי, היא צלחה את המשחק המלוכלך בתבל עם מעט קצוות מפוצלים בשיער אבל בלי נזקים גדולים מזה. שלא כמו כל שאר המתמודדים היהירים, הסלבריטאים, המשכשכים בתחושת ה"מגיע לי", או "פעם הגיע לי והיום זה נלקח ממני, אנא הצביעו לי על בסיס לוזריות", ארונוב הממושמעת והחרוצה הרוויחה בדם, יזע ושמלות קצרות את המעמד והמקום שלה ב"הישרדות VIP". אם יש מישהו מהאסופה הקצת דוחה של מתמודדי העונה הכי מדוברת והכי מבדרת בתולדות הריאליטי הזה שהיינו שמחים לראות אוסף לחיקו מיליון מינוס מסים, הרי שזו היא אנה ארונוב.


למה לא:
ממש מן העבר השני של "לא מתלכלכת, לא עושה עניינים, לא נתפסת בטעויות", יש את "לא משחקת את המשחק". אנה ארונוב לא ממש שיחקה ב"הישרדות VIP", בעיקר כי הצליחה להשתמש בשאר חבריה למשחק כמעין מזרון ים נוח, לצוף עליו עד לגמר. ארונוב עפעפה ותורג'י נטל אותה על גבו הקטנטן עד לגמר מבלי שהגברת תצטרך להרטיב את הרגליים או ללכלך את שולי השמלה שלה. בדרך כלל היינו מעדיפים את מי שמצליח לצאת מהקצה השני של תוכנית הריאליטי כשהוא עדיין עונד את הכבוד העצמי שלו, אבל נדמה שלגברת ארונוב היה אולי קל מדי לעזוב את האי כשהיא עדיין אוחזת בגינוני הליידי שלה כשאחרים עשו עבורה את העבודה המלוכלכת. אם להוסיף מלח לפצע, ארונוב יצאה בטיימינג רע במיוחד עם ראיון עיתונאי שמציג אותה כפליטת ריאליטי אחר – ריאליטי המאה ה-18. לפי ארונוב המעודכנת, אישה צריכה לדעת מתי לשתוק מול הגבר שלה, להפנים היטב את מקומה במטבח ובמיטה, ובשום פנים ואופן לא לתת הוראות לנהגי כרכרות. כלומר – מוניות. אם כבר הצלחת לצאת מאי הנחשים הזה (ובנחשים הכוונה היא לחברים לשבט), בחתיכה אחת, כדאי שתתני למין הנשי טיפה יותר קרדיט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

איתי שגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליצן החצר או אסטרטג תחמן? איתי שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה כן:
איתי שגב הגיע ל"הישרדות VIP" על תקן כוכב העבר המתקמבק. רק שבניגוד לדורון ג'מצי, ל"דורון מלך האי" לא באמת היה איזה אתוס פומפוזי מופרך לרכוב עליו, מקסימום קולות רקע לשיר הלפלף של ז'וז'ו חלסטרה. כך שרק העובדה שהוא הצליח להגיע לגמר מספיקה כדי להעניק לו את התואר. כי במעטה של עיניים מתחנחנות והומור עבש הוא הצליח לעקוף מועמדים בטוחים בהרבה בדרך למיליון – הוא בישל את ההדחה של אושרי במהלך מבריק מצידו; הוא זכה במשימות החסינות והפרס החשובות באמת; והוא ידע על מי להתחבב ומתי, גם אם זה עלה לו בכבוד העצמי. שגב קירב אליו את נטלי אבל גם הפניק את תורג'י כשהברית שלו התמוטטה, טפח על הכרס של בוקי אבל גם תקע לו סכין בגב כשלא היתה ברירה. אז נכון שהבדיחות שלו הצליחו לעלות לא רק על העצבים של המשתתפים אלא גם לגרום לצופים בבית לקוות שהוא ישתוק קצת מדי פעם, אבל מי אמר שהתשה זו לא טקטיקה גאונית.

למה לא:
איתי שגב האנדרדוג הצליח אולי להפתיע ולהגיע לקו הסיום, אבל כל פעם שהוא הזכיר את השם "אוריקי" בדרך לשם, עוד צופה בבית רצה להעיף אותו מהמסך. כי נקמתו של הלוזר היא אולי מתוקה אבל שגב הצליח להפוך אותה לסרת טעם לחלוטין. הוא השפיל את פרסטר עד שאפילו העלה הנידף הזה, שאמור היה להיות חברו הטוב ביותר, רצה לכבות לו את הלפיד; הוא ליקק לתורג'י, ענת ואנה עד שלא נותר זכר לעמוד השדרה שלו; הוא נהנה מהמעשים "השפלים" של בוקי אבל זרק אותו לצד הדרך רגע לפני המיליון. לשגב לא היתה לא אסטרטגיה ולא טקטיקה – כל מה שהוא ידע זה להתחנף למי שבאותו רגע החזיק בפסלון החסינות. וכדי להוסיף חטא על פשע, את כל זה הוא עשה בדמות ליצן החצר הבלתי נסבל עם הומור שנשלף הישר מהניינטיז. ענת ואנה אולי התנשאו על כולם בדרך למועצת השבט האחרונה אבל לפחות הן לא היו מעוררות רחמים.

ענת הראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחמנית שלא מכבדת תחמנות. ענת הראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה כן:
הדיון המטופש בדבר מוסריותו של שחקן ב"הישרדות" כשיקול בדרך להחלטה על חלוקת המיליון חוטא לגאונות של הפורמט ובאופן כללי מעליב את האינטליגנציה של הצופים. ההישג האמיתי ב"הישרדות" הוא להצליח לדפוק את כולם ועדיין לגרום להם לומר לך תודה אחי, אתה אחלה גבר. ולצורך העניין, אין יותר אחלה גבר מענת הראל, ששיחקה את המשחק למופת כמעט לכל אורכו. הראל ניהלה את רוב התהליכים ביד רמה, השאירה לכולם אבק במשימות, אבל יותר מהכל, הצליחה לעשות את כל זה מבלי להקים עליה עדר שונאים. הראל התלכלכה, שיקרה והונתה, בדיוק כמו שהיא אמורה לעשות, אבל עשתה את זה עם מספיק אלגנטיות כדי שאויביה יעריכו אותה ולא ירצו לתלות אותה מהבאף.

למה לא:
ניהלה את המשחק? לגמרי. הפגינה עליונות פיזית מרשימה? אין ויכוח. הכוח עלה לה לראש? אין ספק. ענת הראל הבינה מהר מאוד איך משחקים "הישרדות" נכון ולקחה איתה את אנה ארונוב למסע, כדי שיהיה לה עם מי להוציא שחורים. אבל ברגע שהגלגל התהפך ובוקי נאה הראה לה מאיפה משתין המהלך, היא חזרה באחת להיות הבריון מ"בעל זבוב" שלא ייתן לאף אחד להשתלט לו על הניצחון. הגדולה החסרה להראל לכבד מהלכים מתוחכמים גם אם לא נעימים של הקולגות שלה לשבט וסשן השפלות שהיא הציגה לאחר מכן, מבחינתנו, עלה לה במיליון. תרשו לנו לסכם במילותיה של אנה, שותפתה לברית: לא מגניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully