וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקו מ"צ'רלי וחצי" תובע את "צינור לילה"

1.11.2012 / 15:47

השחקן דוד שושן, שגילם את הנער בסרט הבורקס הפופולרי, תובע את התוכנית בשל מתיחה טלפונית ששודרה בתוכנית, במהלכה נעשה שימוש בקולו. גיא לרר: "עצוב שמיקו עסוק בזוטות"

לפעמים מתיחות קטנות עשויות לעלות ביוקר: תוכנית התרבות הדיגיטלית "צינור לילה" של ערוץ 10 נתבעה על סך 50 אלף שקלים בשל מתיחה טלפונית ששידרה במסגרת חגיגות השנתיים לתוכנית בתחילת חודש אוקטובר.

במסגרת המתיחה, בה שובצו גזירי קולו של השחקן דוד שושן (ובמהלך השידור גם תמונתו) שגילם את דמותו של מיקו בסרט, נערכה שיחת טלפון עם השחקנית גילה אלמגור, שלא הייתה מודעת לנעשה, ובסופו של דבר ניתקה את השיחה.

בכתב התביעה שהגיע לידי וואלה! תרבות והוגש באמצעות עורך הדין רועי שעיה, נכתב כי שושן "נשמע כמציק וכמקניט את הגברת אלמגור עד אשר היא מתרגזת ומנתקת את השיחה". כמו כן, שושן טוען כי שידור הקטע בתוכנית וכן באתר האינטרנט של ערוץ 10 שם אותו ללעג בקרב בני משפחתו ומכריו.

עוד מצוין בכתב התביעה כי הערוץ לא ביקש אישור לשימוש בקולו של שושן, שחתום בארגון אשכולות ומקבל ממנו תמלוגים בגין שימוש בקטעים בהם הוא מופיע ב"צ'רלי וחצי". לדברי שושן, לו היה מתבקש לאשר את הסרטון "היה מסרב בכל תוקף לאור היותו פוגעני, מעליב ומשפיל".

בכתב התביעה נטען כי חוק זכויות יוצרים קובע לתובע פיצויים בסך 100 אלף שקלים ללא הוכחת נזק, וכי חוק לשון הרע מאפשר לו לדרוש 50 אלף שקלים בשל אופי השימוש שנעשה בקולו. שעיה ממליץ למרשו להתפשר על סכום של 50 אלף שקלים, לצד התנצלות בתוכנית או כתב הבהרה.

גיא לרר, מגיש "צינור לילה", מסר בתגובה: "עצוב שבזמן שצ'רלי מאושפז במצב קשה ולא יודעים מה יש לו, מיקו עסוק בזוטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully