וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שופטי "אייל גולן קורא לך" זועמים ורומזים לגזענות

20.2.2013 / 11:04

"אם זה היה 'שלמה ארצי קורא לך', זה היה עובר ל-2", אמר עדי לאון על הכוונות שלא לשדר את גמר התוכנית בערוץ המסחרי. אלפי מעריצים חתמו על עצומה נגד ההחלטה ברשת

צילום עידו שחם עריכה אמיר קוטיגרו

(עדכון אחרון - 17:25)

תגובות חריפות משופטי "אייל גולן קורא לך" בעקבות ההחלטה לשדר את הגמר בערוץ 24 ולא בערוץ 2 כפי שחפצה הזכיינית קשת: אמש (שלישי), בעת צילומי תוכנית חצי הגמר השני של ריאליטי השירה, נודע כי לא ברור עדיין היכן ישודר גמר התוכנית, כאשר ההחלטה הסופית צפויה להתקיים בהמשך השבוע.

במהלך אחת ההפסקות בצילומים, עת תידרך עורך התוכנית אורי סלעי את המתמודדים, הוא הסביר שבשלב זה לא ברור היכן ישודר הגמר וכי שיבוצו בלוח השידורים של ערוץ 2 מוטל בספק, למרות העובדה שהתוכנית מציגה נתוני רייטינג נאים. עם זאת, ברשות השנייה מתנגדים עקרונית לשידור הגמר בערוץ 2, זאת בשל תנאי זיכיון האוסרים עליה לקדם את תכני ערוץ הנישה באמצעות תוכניות.

הפזמונאי יוסי גיספן, אחד השופטים בתוכנית, הביע תרעומת ואכזבה מההודעה על הספקות בנוגע לשידור הגמר. וטען ש"אם לא היו קוראים לנו 'אייל גולן קורא לך' אלא 'הפילהרמונית בפארק', היו משדרים אותנו ועוד איך. אני לא רוצה להשתמש במילה גזענות אבל יש פה תכנית שאהובה על חלק ענק מהקהל הישראלי והההחלטה להשאיר את שידור הגמר בערוץ נישה היא מאוד מקוממת. אנשים לא יודעים איך לאכול אותנו. אנחנו חריפים מידי בשבילם". לאחר מכן הוסיף ש"זו תוכנית ששברה את כל השיאים בערוצי נישה, אילו היינו כולנו כאן אשכנזים, אז התוכנית היתה משודרת בערוץ 2 בלי ספק".

גם השופט עדי לאון התייחס לנושא ואמר ש"אם זה היה 'שלמה ארצי קורא לך', זה היה עובר לערוץ 2. צריך לבדוק מה קורה כשהמוזיקה המזרחית עולה ברמה כזאת גבוהה שכל העם רוצה לראות אותה, למה זה לא עובר לערוץ 2? אני מקווה שמישהו יתעשת שם למעלה וייתן לאנשים הפשוטים לראות בארץ מה שהם אוהבים".

גולן, לעומת זאת, התייחס לנושא באופן מאופק יותר משאר הקולגות שלו: "התוכנית הזאת היא הבייבי שלי, והייתי מאוד שמח שכל עם ישראל יראה אותה".

בינתיים, באתר האינטרנט עצומה המאפשר פתיחת עצומות אינטרנטיות על ידי גולשים, קוראים מעריצי התוכנית לשידור התוכנית בערוץ 2. בעצומה שלהם, שנפתחה לפני שעורות ספורות וכבר זכתה נכון לכתיבת שורות אלה למעל 8000 תומכים, נכתב כי "אנחנו, המעריצים של אייל גולן המלך, הזמר מספר 1 בישראל, ושל התכנית שלו בערוץ 24, רוצים לראות את הגמר של התוכנית בערוץ 2!".

גמר העונה השלישית יועבר גם העונה בשידור חי מהיכל נוקיה. גמר העונה הקודמת השיג לערוץ 24 נתון של 11.4% עם רגע שיא של 14.9%.

מקשת טרם נמסרה תגובה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully