וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת "משחקי הכס": מפגש עם כוכבי הסדרה

2.4.2013 / 0:01

לקראת החזרה של ”משחקי הכס”, ריצ’רד מאדן (רוב), אמיליה קלארק (חאליסי) ואחרים מספקים רמזים למתרחש בעונה החדשה ומספרים ואיך זה לצלם סצינת סקס בחוף קפוא

עם עליית העונה השלישית של "משחקי הכס", נדמה כי מסע הקידום והיח"צ לקראת המלחמה הסוערת היה גועש מתמיד. קטעי וידאו, תמונות, ידיעות חוזרות ונשנות על עשרות ליהוקים לדמויות שיתווספו העונה ואינספור ספוילרים ברשת בנוגע להמשך סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר.ר. מרטין. קמפיין יחסי הציבור החל כבר לפני למעלה משמונה חודשים, בהשקה המקדימה של העונה בכנס הבידול הגדול מכולם: פסטיבל האקשן, הפנטזיה והמדע הבדיוני קומיק-קון.

השיבוץ של פאנל "משחקי הכס" זו השנה השנייה ברציפות מתבקש לאור ההצלחה המידית של הסדרה עם קהל צופים מרשים ומעריצים מושבעים מתחום הפנטזיה. לפאנל שמתקיים ביום השני לקומיק-קון המתינו בתור אלפים, עוד מהשעות הקטנות של הלילה הקודם, ורק 2,000 זכו בסופו של דבר להיכנס לאולם שבמרכז הכנסים בסן דייגו, שם קיבל אותם בברכה על הבמה מנחה הפאנל – מרטין עצמו.

גולת הכותרת בתחילת האירוע היתה קטע וידאו שהציג לראשונה את הדמויות הרבות שהצטרפו השנה ל"משחקי הכס". התמונות הראשונות אפילו לא היו זמינות באותו זמן, היות והפאנל נערך ימים אחדים לפני תחילת הצילומים בלוקיישנים המרובים של הסדרה, ובקטע הוידאו השחקנים השונים רק מספקים בקצרה רקע אודות דמויותיהם - וכמובן מוסיפים כמה הם מתרגשים לקחת חלק בסדרה.

"ממילא היה לנו את אחד מצוותי השחקנים העשיר ביותר בטלוויזיה והנה אנחנו רק ממשיכים לגדול", אמר מרטין בפתיחת האירוע, רגע לפני שהוא מציג את ההרכב המצומצם שלוקח חלק בפאנל, "כנראה שאצטרך להתחיל לחסל את הדמויות בקצב יותר מהיר מעתה".

בנוסף למישל פיירלי, המגלמת את ליידי קייטלין סטארק, ואלפי אלן, בתפקיד ת'יאון גרייג'וי שגדל בעל כורחו בווינטרפל, הנציגות המשמעותית של אותה משפחה בפאנל היא בדמות ריצ'רד מאדן, המגלם את רוב סטארק. קיט הארינגטון, אחד הכוכבים הפופולריים בסדרה שמגלם את הבן הממזר של נד סטארק, ג'ון סנואו, ביטל ימים אחדים לפני קומיק-קון את השתתפותו בפאנל בשל פציעה בקרסול ממנה היה עליו להחלים לפני תחילת הצילומים. גם לינה האדלי, המגלמת את סרסיי לאניסטר, ביטלה את בואה ברגע האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים לגדול. מתוך "משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעונה השנייה רוב סטארק, מלך הצפון, ממשיך להנהיג את חייליו בשדה הקרב ואף מתאהב בחובשת טאליסה, לה נישא למורת רוחה של אמו בפרק סיום העונה הקודמת. במהלך הפאנל שואל מרטין את ריצ'רד מאדן האם הוא מעדיף סצינות סקס או אלימות. "זו בחירה קשה, אבל נראה לי שאלך על סצנות האלימות", הוא עונה בחיוך, "אני יותר נהנה מהן מאשר לעמוד עירום על סט צילומים בחופים הצפוניים הקפואים של אירלנד. עדיף לנופף בחרב".

בעוד כולם מגלים מעיין גאוות יחידה במפעל "משחקי הכס", נדמה כי אצל מאדן האחווה היא מעל הכל והוא נרגש לספר כמה האבולוציה מעונה לעונה מקבילה לאהדה שהצוות זוכה לה מהקהל. "אנחנו עובדים מאוד קשה כדי שהסדרה תהיה הכי טובה שהיא יכולה להיות ולבוא לאירוע שכזה ולחזות מקרוב בכל הצופים שנהנים מהעבודה היומיומית שלנו זה עונג גדול", הוא אומר בצניעות. "היו לנו שתי עונות להכיר את האנשים הללו ואת הקשרים בין הדמויות. בעונה החדשה אפשר ישר להבין מהן נקודות התורפה שלהם".

כמיטב המסורת בקומיק-קון, רבים בקהל מאובזרים בלוק "משחקי הכס", החל מלבוש ופאות וכלה באלו שהצטיידו באקססוריז כמו בובות דרקון. מאדן, למשל, מתחבר לעניין ומודה כי הוא מחבב את התלבושת שלו על הסט. "אני אוהב לעטות את הלבוש של רוב וזה משפיע על כל מה שבא אחר כך", הוא חולק. "מדי השריון והעור משפיעים על היציבה ואופן ההליכה שלי ואפילו על הנשימה שלי, כך שזה מאוד מקל להיכנס לדמות. אמנם זה לא תמיד כיף לעמוד באותה תלבושת שכבר אולי מצחינה אחרי 39 ימי צילום, אבל זה אחד הדברים האהובים עליי בעבודה".

מי שזוכה למירב תשואות הקהל כשהיא עולה לבמה היא כצפוי אמיליה קלארק, המגלמת את הנסיכה הלוחמת ואם כל הדרקונים, דאינריז טארגאריין – חאליסי בשבילכם. עם החיוך שלא מש משפתיה ולוק ברונטי של שיער שופע, בהתחלה קשה לקשר אותה לדמותה הרצינית עם פיאת הבלונד-פלטינה מהסדרה.

אמיליה קלארק. Stuart Wilson, GettyImages
קשה לזהות. אמיליה קלארק בנטורל/GettyImages, Stuart Wilson

כשביקרה בכנס שנה קודם לכן, הודתה כי בתום העונה הראשונה היא לא נתקלת ביותר מדי תגובות ברחוב, כנראה בשל החזות השונה מזו שעל המסך, אך בחלוף העונה השנייה, העניינים השתנו. "כשמישהו מזהה אותי, אז זה קורה בענק", היא מספרת, "הסתובבתי בכלבו גדול ועברתי ליד מעלית, כשאז הדלתות נפתחות והאישה שעמדה במעלית בהתה בי וקראה 'חאליסי!' ואז הדלתות נסגרו בדרמטיות".

"זה כיף כשאתה משחק בסדרה אבל גם מעריץ גדול שלה מאחורי הקלעים", היא אומרת, "סוד ההצלחה של 'משחקי הכס' הוא שמדובר בדמויות עמוקות ועשירות עם נושאים שנוגעים לכל אחד מאיתנו בשגרת חיינו, ומאוד פשוט להתחבר. זה לא בהכרח לחובבי פנטזיה, אלא למי שבאמת יודע להעריך סיפור טוב".

"בעונה הקודמת יכולנו לראות כמה הספק יש לדמות שלי", היא משיבה לשאלת מעריצה לקראת סיום הפאנל, "וזה כתוצאה מהתפקיד שלה כמגינה על אנשיה ועל ילדיה, שהם למעשה הדרקונים. זה המקור לאומץ שלה ומה ששומר אותה אנושית מאוד ואצילית, לא רק השאיפה לכס ולמלוכה. זו מטרה נעלה יותר עבורה".

העונה השלישית של משחקי הכס תעלה היום (שלישי) ב- yesVOD וביום חמישי ב-yes Oh

לא יכולים לחכות לעונה החדשה של "משחקי הכס"? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully