וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": דני הולך, הכדורים חוזרים

14.5.2013 / 0:54

בני ודני חושבים שהם בימי הביניים, ליאון ודור חושבים שיש מצב עם פאולינה, ורק יניב וביז'ו מתלטפים כאילו מדובר בפינת אימוץ. וגם: הכדורים חוזרים לבית האח, אבל בקטע אחר

הבית נרגע קצת אחרי הפיצוץ של רוני וטהוניה. כל אחד זוחל פצוע אל תוך זוג הציצים הקרוב ומחפש נחמה זוגית. זהו פרק רומנטי: ליאון ודור מתייסרים באהבתם אל פאולינה, בני ודני מתקוטטים על לבה של שלי, יניב משתוקק ליהושע החתול. ואיפשהו בחדר השינה טהוניה עדיין מרוחה על הרצפה לאחר שליאון העיף אותה בגבריות מהמיטה. אבל אל תדאגו לה, הנה לבנה זוהרים כבר מדלגת לעברה עם שפכטל. מישהו צריך לנשנש שאריות.

"האח הגדול": כל החדשות והפרשנויות

משולש בני-שלי-דני

ברוכים הבאים לעולמו של בני. נא לתלות את מעיליכם על החד-קרן ממרשמלו שבפינה. בעולמו של בני, הוא ודני הם שני דוכסים יפיפיים שמתאהבים בבחורה שפשוט מחכה להם איפשהו על ערימת כריות וחושבת לעצמה "נו כבר, מי יגיע אליי ראשון". ולבני אין זמן לבזבז. הוא מתעטף בגלימה הכי יפה שלו והולך בחגיגיות לבשר לדני על כוונותיו להתחיל עם שלי, כולל תאריך ושעה לאירוע, נקודת ציון מדויקת ותחזית מזג אוויר משוערת. ואם דני מעוניין להשתתף בתחרות האצילית הזאת, מוטב שיכין גם הוא את גלימת החיזורים שלו וייצא לדרך עוד לפני השקיעה. השניים תוקעים כף, מכריזים על תחילת התחרות ומזמרים את פיוט הקרב הרשמי של מסדר האבירים שלהם. במרחק, שלי נרעדת מרוב יראה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה לעלות אליי לטירה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועכשיו הסירו את משקפי-הבני שלכם, ונגלה איך כל זה נראה במציאות. בני מתקרצץ על שלי בעודה נמלטת בנימוס לכל עבר. דני, שיכור כלוט, מדדה אל בני בזמן המסיבה והשניים ממלמלים בעירפול "אז אתה חושב שאתה יכול להשיג אותה? ככה אתה חושב, הא?" ומגהקים "It's on!". אחר כך מגיע סשן חיזור סוער הכולל קריאות "שלי, שלי, שלי, שלי, הי שלי, אני פה שלי, שלי, שלי,למה את לא מסתכלת". ולבסוף שלי מחלצת את דני השיכור והמבולבל מתוך האסלה והוא מקיא בתוך הנעל של דנה. המסקנה של בני (שעדיין נמצא בתוך "עולמו של בני", להזכירכם )מהאירוע: "שלי, בואי נצא מחר לפיקניק חמוד". זה הולך להיות רומן לוהט!

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

משולש ליאון-פאולינה-דור

עכשיו, כשליאון ופאולינה כבר לא אח ואחות, ליאון מתוודה: יש לו רגשות כלפי פאולינה. לא כי היא יפה, חס וחלילה, איך בחור עם שיער כמו שלו יכול להיות שטחי כל כך? לא, הוא נמשך לפנימיות שלה. באותו רגע, בצד השני של הבית, דור – בצירוף מקרים מדהים – גם הוא נמשך לפנימיות של פאולינה. חס וחלילה לא למראה החיצוני שלה, הוא פשוט אוהב את זה שיש לה קפוצ'ון בפיג'מה והיא עושה שטויות, והרי הוא נמשך גם למכוערות אם יש להן קפוצ'ון בפיג'מה והן עושות שטויות. שני הטמבלים האלה יושבים שעות בחדר האח הגדול וחופרים על נפלאות האישיות הפנימית של אהובתן, ופאולינה רק צריכה לבחור ממי היא מעדיפה להשתעמם עד מוות. למי אכפת עם איזה גלשן בוהה היא תחליט לפטפט על הרפתקאות השיער שלה? אצל בני ודני הרבה יותר כיף.

פאולינה אלברשטיין. בן קלמר
לא, כמה אופי, אין דברים כאלה, טירוף!/בן קלמר

משולש יניב-חתול-ביז'ו

שעה שהבית הומה ורועש, מצטנף לו יניב בפינת הנסט המיימית. הוא מתגעגע לשישים חתוליו; תמיד כשהוא מרגיש לבד הם כולם עושים ערימת חתולים ענקית והוא קופץ לתוכה מאושר והם אומרים לו "יניב, אתה אחלה!". ביז'ו בא לנחמו. "הם תמיד היו שם בשבילי", לוחש יניב, "אני מלטף מצד אחד... הוא מלטף מצד שני... היא מגרגרת מאחורה...", ביז'ו מתרשם מאוד מהתיאור החי של האורגיה, וממהר להודיע: "אני אהיה החתול שלך" וקופץ אל חיקו. השניים מתכדררים יחדיו והמסך יורד. מיאו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלטפו אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

והמודח הוא

דני היה בהלם שהוא הודח שלושה חודשים בלבד לפני הגמר, אבל אנחנו קצת ראינו את זה בא, בהתחשב בהרכב המודחים ובעובדה שאנחנו מעדיפים את הטלוויזיה שלנו שמנה וצועקת. אפילו את אסי וארז דני לא ממש עניין, והם בעיקר רצו לדעת מה הוא חושב על רוני מיילי. מה דעתך על הוויכוח שלו עם בני? ועל הוויכוח שלו עם טהוניה? והאם מתאים לרוני פסים לדעתך? ומה הצבע האהוב עליו? איפשהו לקראת סוף הראיון סוף סוף שאלו אותו שאלה נוקבת: מה דעתו על הכדורים שיש השנה ב"אח הגדול"? הכדורים שעל הספה, כמובן! חה, ואתם חשבתם שזה הולך להיות מעניין. האם עכשיו, כשדני מקיא על נעליים בפרטיות ביתו האלמוני, לבני יהיה סיכוי ממשי עם שלי? שימו את משקפי-הבני שלכם ותגלו!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נורא גבר, יש עוד הרבה נעליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים נבחרים

"טוב חבר'ה, אני עובר לפאולינה" (דני מיצה את שלי)
"אני בורחת ממך, שלא תיגע בי" (שלי לא ממש נופלת בקסמיו של דני המקיא)
"תבדקו שאנשים יודעים לשתות לפני שמכניסים אותם!" (דנה מנערת מעליה את הקיא של דני)
"אף פעם לא טיפסתי על האוורסט" (ליאון נרגש לקראת הטיפוס המיוחל על פאולינה)
"ואז ראיתי שדפקת לי את הכנף של הפרארי, אבל אמרתי בסדר, אח גדול זה גבר, לא נגיד לו כלום" (ביז'ו מפרגן לאח הגדול בחלום שלו)
"הוא אינטליגנטי, והוא משחק שח מעולה" (דני מסביר למה ביז'ו ינצח השנה ב"האח הגדול". ברור, כישרון משחק בשח, זה מה שאנחנו מחפשים)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully