וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שקורה באילת VIP" טראש ריאליטי שנעשה עם מודעות עצמית

לילך וולך

14.7.2013 / 0:06

"מה שקורה באילת VIP" לוקחת את כל החומרים המוכרים – ריאליטי, סלבס דרג ב', משתתפים שמאמינים שהעולם סובב סביבם, ומצליחה להפוך אותם לזהב קומי

קשת

אם יש משהו ש"מה שקורה באילת VIP" המצחיקה והמוצלחת מאוד מוכיחה הרי זה שהקונטקסט משנה, ומשנה הכל. את גיבובי ההבל של אביבית בר זוהר או ליהיא גרינר למשל, כבר בלתי נסבל לספוג כאשר הם מובאים כמות שהם: בראיונות פסאודו עומק, בצילומי פפראצי המקדשים את השום-כלום, ובכל חור בציפוי הטלוויזיוני אליו דחפו אותן כחומר מטייח. אבל כאשר הן ערוכות היטב, ומובאות בהקשר הקומי הגרוטסקי שהן באמת ממלאות – כדמויות טלוויזיוניות מגוחכות, זה מצחיק מאוד.

"מה שקורה באילת VIP", מבוססת על הפורמט הטוב (אבל לא מצוין כמו העונג שבלצפות במשתתפים מוכרים), "מה שקורה באילת". במקור מדובר היה בחבורת וונאביז צעירים בצוות בידור במלון המפלסים את דרכם דרך הרקדות אגדו-דו-דו אל חיי הזוהר המדומיין. הפעם מדובר בסלבס (מדרג ב' ומטה) הנלחמים את דרכם אל הארכת 15 דקות התהילה או, כפי שהגדירו באלגנטיות הצמד תירס סקסואל המשתתף בטראש-ריאליטי על תקן היוצא מן הכלל המחזק את הכלל - פשוט בשביל הכסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשביל הכסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתכנית בעלת תמהיל המשתתפים הנפיץ והמשובח, משתתפים כאמור הצמד המוזיקלי-קומי יורן דוידי וטל טירנגל; אביבית בר זוהר וליהיא גרינר הצ'ילבות ופליטות "האח הגדול"; גילי מוסינזון כדורסלן העבר והמגה קול בהווה; פישי הגדול הראפר המתחזק; לירון רמתי, מקום שלישי ב"כוכב נולד" 9, והאיש שלא ברור איך היה לו כוח להיוולד, כי אין לו כוח לשום דבר אף פעם; שני יצהרי, הזמרת הים תיכונית שחיה בעולם פנטסטי בו אין אדם בפלנטה שלא מזמזם את כל שיריה; ואוזי – זמרת גותית קשוחה, החובבת זעף ועיקום פנים. החבורה הזו שהרכבה יכול להחמיץ חלב רק מלהתבונן עליו, אמורה לעבוד יחד בהרמוניה כצוות הווי ובידור במלון באילת, ובסופו של עניין גם להעלות מחזמר מיוחד משותף.

מה שעובד בעיקר לטובת "מה שקורה באילת VIP" הוא ההתנגשות המדהימה לצפייה בין מודעות וחוסר מודעות עצמית גמורה – בזמן שאביבית חיחיחי את עצמה לדעת, וליהיא גרינר עונה לה בקול שני בשאיפות אמנותיות מופרכות משל עצמה, יש מי שמתבוננים על הפארסה הזו בשלווה ומלגלגים כדי שאנחנו לא נצטרך. הצמד תירס סקסואל - מי שנכנסו על תקן ציפורן חודרנית במכלול הלוקח עצמו ברצינות עד אימה, המאמין באמת ובתמים ש"מה שקורה באילת VIP" תהיה המקפצה שלה חיכה - הם מה שהופך את הסדרה הזו למעולה. הם הדיבוב, האינטרפרטציה, וערוץ הקומנטרי ההכרחי ש"מה שקורה באילתVIP" היתה זקוקה לו כדי להפוך מעוד אירוע טראש, לאירוע טראש מודע לעצמו ומצחיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה! תירס סקסואל ב"מה שקורה באילת VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל אין מה לקחת מהפקת "מה שקורה באילת VIP" מה שמגיע לה – היא לא מהססת להראות את הפרובינציאלי והמבדר, גם כשזה כביכול חוטא לתוכנית עצמה. בבחירות שעושה איתי שגב, עורך הסדרה, ברור שהעדיפות היא לא ל"הצלחת" המיזם, אלא לתיעוד של כל הכשלים, ההתנגשויות והמעידות שלו. זה מה שהופך את התוכנית לכיפית. לא סוגה עילית, אבל בהחלט הברקה עשויה היטב שמצליחה להשתתף במצעד האיוולת של משחק הסלבריטאות, ועדיין לצאת מנצחת.

"מה שקורה באילת VIP" משודרת בערוץ 24, ימי ו' ב-19:00

מה אתם חושבים על "מה שקורה באילת VIP"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully